Πηγή fortunegreece.com
Το mobile display ξεπέρασε για πρώτη φορά το μερίδιο του 10% στο σύνολο του online display και το online video έσπασε το φράγμα του 1 δισ. ευρώ.
Η συνολική online διαφήμιση στην Ευρώπη για το 2013 σημείωσε νέο ρεκόρ, φθάνοντας τα 27,3 δισ. ευρώ. Τα παραπάνω, αποτελούν μερικά από τα σημαντικότερα συμπεράσματα της μελέτης AdEx Benchmark του IAB Europe, που παρουσιάσθηκε στις 20 Μαϊου, στο πλαίσιο του Interact Conference στο Παρίσι.
Η μελέτη δείχνει ότι η online διαφήμιση βίωσε άλλη μια χρονιά ανάπτυξης στην Ευρώπη.
Οι περισσότερες ώριμες αγορές, ωφελήθηκαν από την καινοτομία στην τεχνολογία γύρω από την online διαφήμιση και την πρόοδο στην εξαργύρωση του mobile. Ο ρυθμός ανάπτυξης της mobile διαφήμισης ανήλθε σε 128,5% σε σχέση με το 2012.