Πηγή suit.gr
Το Google Adwords είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο διαφήμισης, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης και στοχευμένης προβολής. To κόστος που καλείται κάποιος να πληρώσει στο Adwords καθορίζεται αρχικά βάσει του τύπου της καμπάνιας που εκτελείται και στη συνέχεια αναλόγως με τα hits που δεχθεί (clicks, impressions, acquisitions). Οι όποιες ρυθμίσεις εφαρμοστούν στην καμπάνια είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τα αποτελέσματα στις αναζητήσεις χρηστών και απόλυτα μετρήσιμες, κάτι που από μόνο του καθιστά το Adwords μία από τις δημοφιλέστερες προβολής.
Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της Google έρχεται από το Adwords, σχεδόν το 97%, ένα ποσό τεράστιο αν κρίνουμε από το φάσμα δραστηριοποίησης της εταιρίας, κάτι το οποίο αποδεικνύει τη σημασία που δίδεται στην online διαφημιστική αγορά. Για το λόγο αυτό, η WordStream πρόσφατα δημοσίευσε μια έρευνα με τις top 20 κατηγορίες keywords που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων (search volume) και το ακριβότερο cost per click (CPC). Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της ιδιόκτητης βάσης δεδομένων της εταιρίας και, σε συνδυασμό με το keyword planner tool, καθόρισαν τις 10.000 ακριβότερες λέξεις κλειδιά στο αγγλικό λεξικό μετά από μια περίοδο 90 ημερών. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής παρουσιάζονται παρακάτω: