Η πληθώρα μοντέλων, εργαλείων, applications αλλά και των ψηφιακών μέσων με τα οποία μια επιχείρηση μπορεί να προβληθεί στο διαδίκτυο, επιβάλουν στον σύγχρονο marketer να γνωρίζει πώς να σχεδιάζει και να κοστολογήσει ένα digital media plan χωρίς να καταφεύγει σε ακριβές και αμφιβόλου αποτελέσματος καμπάνιες.
Στα σεμινάρια για το Digital Native Marketing που διεξάγει η Ελληνοαμερικανική Ένωση θα φτιάξετε το δικό σας digital media plan, επιλέγοντας με τη βοήθεια των ειδικών σε ποια μέσα, πώς και πόσα χρήματα θα επενδύσετε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του marketing plan σας. Επιπλέον θα μελετήσετε τις δυνατότητες του ψηφιακού περιεχομένου και θα πειραματισθείτε με αντίστοιχες εφαρμογές που θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνείτε με τον πελάτη.
Τα σεμινάρια για την διαφημιστική προβολή και το περιεχομένο στα ψηφιακά μέσα είναι τα ακόλουθα:
- Διαφημιστική Αξιοποίηση (Digital Advertising) Ψηφιακών Μέσων, 12, 14, 16, 17/5, 2014 – 15 ώρες
- Διαχείριση Ψηφιακού Περιεχόμενου , 21, 23, 24, 26/5, 2014 – 15 ώρες
Στα σεμινάρια διδάσκουν επαγγελματίες της αγοράς με μεγάλη εμπειρία στα ψηφιακά αλλά και παραδοσιακά ΜΜΕ.
Ισχύουν ειδικές τιμές για ανέργους, φοιτητές και εργαζόμενους στα ΜΜΕ.
Πληροφορίες/εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 210-3680907, www.hau.gr/management