Πηγή suit.gr
H χήνα με τα χρυσά αυγά της Google, η πλατφόρμα των AdWords, όπως είναι λογικό πρέπει να πιάνει τον παλμό της εποχής και να απαντά σε κάθε ανάγκη των διαφημιζομένων. Με τον αριθμό εκείνων που εμπιστεύονται την Google για να διαδώσουν το διαφημιστικό τους μήνυμα να αυξάνεται ραγδαία, αυτές οι ανάγκες γίνονται καθημερινά όλο και περισσότερες, όλο και πιο πολύπλοκες.
Στις 22 του Απρίλη, λοιπόν, πήραμε μια πρώτη γεύση των χαρακτηριστικών που έρχονται στην καθημερινότητά όλων όσων ασχολούμαστε με τον κλάδο του search. Συνοπτικά, λοιπόν…
-Τα mobile applications αρχίζουν και αποκτούν ουσιαστικές δυνατότητες προώθησης. Το να ενθαρρύνουμε τον χρήστη να κάνει install ένα app γινόταν και μέχρι σήμερα, μόνο που πλέον μπορεί να στοχευθεί ο χρήστης έτσι ώστε να αρχίσει να χρησιμοποιεί και τα apps που έχει κατεβάσει. Άλλωστε, σύμφωνα με την Google το 80% των apps που κατεβάζουμε δεν τα χρησιμοποιούμε ποτέ… Αν από την άλλη ωστόσο, απαντούν σε κάποια ανάγκη μας (πχ. ψάχνουμε παιδικό παραμύθι στo search, ενώ στη συσκευή μας έχουμε ένα τέτοιο ξεχασμένο app με παιδικά παραμύθια), τότε οι ιδιοκτήτες των app θα μπορούν να προτείνουν την εφαρμογή τους στον χρήστη με μια διαφήμιση που θα τον προτρέπει να την ανοίξει.
-Έρχονται αρκετά νέα reporting tools, που θα κάνουν την ανάγκη να εξάγουμε τα δεδομένα μας σε κάποιο excel για επεξεργασία περιττή. Περισσότερη απλότητα και πρακτικότητα αναμένεται και με πιο ανανεωμένα εργαλεία για bulk editing, automated bidding, ενώ σίγουρα το lab feature “draft mode” θα κάνει πολλούς από μας να πειραματιστούμε για την πιθανή αποτελεσματικότητα ή μη για καμπάνιες, διαφημίσεις ή keywords.