Οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες σπάνια αφιερώνουν χρόνο στη διαδικασία καταγραφής των πελατών και των στόχων τους. Σ’ αυτό το άρθρο μπορείς να δεις 3 στρατηγικές για να μετατρέψεις τους στόχους σου σε μελλοντικούς πελάτες.
Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να καταγράψεις τους μακροπρόθεσμους στόχους σου. Με άλλα λόγια, τις δουλειές που θα ήθελες να κλείσεις μέσα σε κάποιο χρονικό διάστημα ή να οριστικοποιήσεις κάποιες συμφωνίες που δεν προχωρούν όπως θα ήθελες. Ακόμα λοιπόν και να μην προχώρησε η συνεργασία με κάποιον πελάτη, καλό θα είναι να κρατάς πάντα σημειώσεις για την κάθε συμφωνία.
Ενδεικτικά, μπορείς να σημειώσεις τα παρακάτω:
Ένας εύκολος τρόπος για να παρακολυθείς και να συγκεντρώνεις τις πληροφορίες και τις ευκαιρίες για τους πελάτες σου είναι η ενημερωμένη καρτέλα Διαχείρισης Επαφών του Orbi.
Η επαφή με τους πελάτες σου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς σου. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να σπαταλάς πολλή ενέργεια στην προσπάθειά σου να κρατάς επαφή με παλαιούς και νέους πελάτες.
3 απλοί τρόποι είναι οι παρακάτω:
Το τελικό βήμα για να μετατρέψεις τους στόχους σου σε πελάτες είναι να είσαι πάντα ενημερωμένος όσον αφορά πιθανές επαγγελματικές ευκαιρίες. Έτσι, όσο πιο πολύ χρόνο αφιερώνεις στην ενημέρωσή σου, τόσο πιο άμεσα θα μπορείς να κλείνεις νέες δουλειές. Για παράδειγμα, νέες ευκαιρίες μπορείς να βρεις μέσω του LinkedIn ή και μέσω διάφορων ιστοσελίδων αναζήτησης εξειδικευμένων επαγγελματιών από ιδιώτες.
Η ομάδα του Orbi,