«GMC TEAMS – EMERGING BUSINESS LEADERS»
Επιχειρήσεις και φοιτητές μοιράζονται το όραμά τους,
μέσα από το Global Management Challenge.
Αθήνα, 25 Φεβρουαρίου 2014 – Με μεγάλη επιτυχία και ενθουσιασμό από τους συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκε χθες στο χώρο του Art factory, η εκδήλωση «GMC Teams – Emerging Business Leaders», στο πλαίσιο του 9ου Διαγωνισμού Global Management Challenge (GMC) στην Ελλάδα. Το GMC, ο μεγαλύτερος διεθνής διαγωνισμός επιχειρηματικής στρατηγικής έδωσε την ευκαιρία σε εκατοντάδες φοιτητές από Πανεπιστήμια της Ελλάδας που συμμετέχουν στο διαγωνισμό, να συζητήσουν με αξιόλογους νέους και έμπειρους επαγγελματίες, φέρνοντάς τους έτσι κοντά στο χώρο των επιχειρήσεων.
Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να ακούσουν το όραμα και να μάθουν τις εμπειρίες αναγνωρισμένων στελεχών, από μεγάλες εταιρίες που στηρίζουν το GMC μέσω του «Προγράμματος Μεντόρων», όπως η Coca-Cola (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον), η PWC, τα Ελληνικά Πετρέλαια, αλλά και νέων επιχειρηματιών που συμμετέχουν ως Μέντορες μέσω του δικτύου των Global Shapers, της δυναμικής κοινότητας νέων του World Economic Forum. Στο «Πρόγραμμα Μεντόρων», το οποίο ξεκίνησε το 2008 συμμετέχουν και άλλες επιχειρήσεις όπως η Johnson&Johnson και η SONY.
Ο κύριος Νίκος Ιωάννου, Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Coca–Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Για μας στην Coca–Cola, η στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και η δημιουργία ευκαιριών για τους νέους ανθρώπους είναι ο δρόμος προς ένα καλύτερο μέλλον για τη χώρα μας. Στο ανταγωνιστικό, απαιτητικό και μεταβαλλόμενο περιβάλλον που όλοι βιώνουμε σήμερα, οι νέοι άνθρωποι στη χώρα μας χρειάζονται, περισσότερο από ποτέ, ευκαιρίες για να αναδείξουν το ταλέντο τους. Για το λόγο αυτό, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε προγράμματα που δίνουν στους νέους τη δυνατότητα να αποκτήσουν δεξιότητες και εμπειρίες, ενθαρρύνοντας παράλληλα τη δημιουργικότητα και τις καινοτόμες ιδέες.»
Τροφή για σκέψη αλλά και έμπνευση έδωσε με την ομιλία του και ο κύριος Chris Tanca, Juice Business Development Manager της Coca–Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης. Μέσα από μια προσωπική προσέγγιση της νοοτροπίας “Failing Forward” εξήγησε πώς μέσα από τα λάθη μας μπορούμε να έρθουμε πιο κοντά στο στόχο μας. Επιπλέον, παρότρυνε τους φοιτητές να προχωρούν πάντα μπροστά αξιοποιώντας κάθε αποτυχία που συναντούν, ως αναπόσπαστο μέρος της διαδρομής τους για επαγγελματικές και προσωπικές κατακτήσεις.
Με τη φερεγγυότητα και το κύρος μίας από τις μεγαλύτερες εταιρίες συμβούλων επιχειρήσεων, ο κύριος Ζώης Σωτηρόπουλος, Partner της PWC παρουσίασε στους νέους τις τάσεις της οικονομίας, τις σημαντικές ευκαιρίες για επιχειρηματικές δραστηριότητες στον ιδιωτικό τομέα, καθώς και τις νέες επενδύσεις που προσελκύει η οικονομία της Ελλάδας. Ως Μέντορας των φοιτητών του GMC, η PWC παρουσίασε επίσης τις πιο σημαντικές δεξιότητες για τους νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας, με έμφαση στην «παγκόσμια σκέψη», την «ευελιξία» και την «επιχειρηματική αντίληψη».
Προσήλωση στο στόχο, την πίστη, τη δύναμη της ιδέας και τη σημασία της τόλμης και του θάρρους ήταν μερικά από τα μηνύματα των μελών της κοινότητας των Global Shapers Athens Hub που ανήκουν και εκείνοι στους Μέντορες του GMC. Συγκεκριμένα, ο κύριος Χάρης Ιωάννου, ο χαρισματικός πρωτοετής φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του ΕΜΠ και πρωτοπόρος εμπνευστής του επαναστατικού «εξωσκελετικού γαντιού», η κυρία Άντρεα Σολομωνίδη, που δραστηριοποιείται στο χώρο της Επικοινωνίας σε start-uppers και η κυρία Κωνσταντίνα Zoehrer, που ειδικεύεται σε θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας μοιράστηκαν με τα μέλη των ομάδων του GMC τις εμπειρίες τους, μέσα από τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα, παροτρύνοντάς τους να απαντήσουν στην πιο σημαντική πρόκληση: ποιό είναι το αποτύπωμα που θέλεις να έχεις αφήσει στην κοινωνία σε 20 ή 30 χρόνια από σήμερα;
Τέλος, η εκπρόσωπος του Ομίλου Ελληνικά Πετρέλαια, κυρία Ουρανία Σουλάκη παρουσίασε τα προγράμματα υποτροφιών και απασχόλησης νέων του ομίλου, με στόχο τη στήριξη των προσπαθειών της νέας γενιάς, αλλά και τη δημιουργία δεξαμενής νέων στελεχών με υψηλή κατάρτιση.
Λίγα λόγια για το διαγωνισμό Global Management Challenge
Είναι ο μεγαλύτερος Διεθνής Διαγωνισμός Επιχειρηματικής Στρατηγικής, ο μοναδικός που φέρει την πιστοποίηση του European Foundation for Management Development (EFMD). Πραγματοποιείται εδώ και 35 χρόνια σε 40 χώρες και η συμμετοχή των φοιτητών είναι δωρεάν. Χάρη στο πιο εξελιγμένο λογισμικό προσομοίωσης συνθηκών επιχειρηματικού περιβάλλοντος που χρησιμοποιεί αποτελεί ένα απαράμιλλο μέσο προετοιμασίας για την είσοδο στον επιχειρηματικό κόσμο και την αντιμετώπιση προκλήσεων σε όλους τους τομείς, που έχουν εμπιστευθεί πάνω από 500.000 φοιτητές και στελέχη εταιριών σε όλο τον κόσμο.
Στην Ελλάδα διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία εδώ και 9 χρόνια έχοντας κερδίσει το ενδιαφέρον της φοιτητικής κοινότητας και την εμπιστοσύνη των σημαντικότερων Ελληνικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ενώ τον έχουν στηρίξει μέχρι σήμερα 75 εταιρίες. Στο διαγωνισμό έχουν συμμετάσχει πάνω από 1650 ομάδες φοιτητών από το 2006 και έχουν απονεμηθεί 7 υποτροφίες για το International MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας και για το MBATQM του Πανεπιστημίου Πειραιά από το 2011. Το 2012 η Ελληνική ομάδα σημείωσε τη μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του Ελληνικού διαγωνισμού κατακτώντας την 5η θέση στο Διεθνή Τελικό στην Ουκρανία. Στον 9ο διαγωνισμό που ήδη τρέχει στην Ελλάδα συμμετέχουν 1165 φοιτητές από 50 ΑΕΙ με στόχο τη συμμετοχή στον τελικό που θα διεξαχθεί στις 26 Μαρτίου, ενώ η νικήτρια ομάδα θα διαγωνισθεί στο Διεθνή Τελικό στη Ρωσία.
Περισσότερα στο www.worldgmc.com/greece
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με:
Mindset: κα. Βικτώρια Μαχαιριανάκη, 210 8071205, 6936007777, vm@mindset.gr
Γιατί η Coca–Cola στηρίζει τη νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
Στην Coca–Colaστην Ελλάδα (Coca–Cola Hellas και Coca–Cola Τρία Έψιλον) πιστεύουμε ότι οι νέοι της Ελλάδας μπορούν να διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στην επανεκκίνηση της χώρας. Αυτός είναι και ο λόγος που «τροφοδοτούμε» το πάθος και την αποφασιστικότητα της νέας γενιάς υποστηρίζοντας δράσεις και προγράμματα Νεανικής Επιχειρηματικότητας, με στόχο τη δημιουργία ευκαιριών για τους νέους, την ενθάρρυνση καινοτόμων ιδεών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Κάποια από τα προγράμματα Νεανικής Επιχειρηματικότητας που στηρίζουμε είναι τα εξής:
Στηρίζουμε τη νεανική επιχειρηματικότητα γιατί πιστεύουμε στους νέους της Ελλάδας, στις καινοτόμες ιδέες τους, το ταλέντο και τον ενθουσιασμό τους που μας κάνουν να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα μας.