Πηγή advertising.gr
Το social δίκτυο ανακοίνωσε πως σύντομα θα ξεκινήσουν να «τρέχουν» οι επιλογές Core Audiences, που θα προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες στους διαφημιζόμενους.
Οι δυνατότητες στόχευσης του Facebook ενισχύονται και εμπλουτίζονται, καθώς το social δίκτυο ανακοίνωσε πως πολύ σύντομα θα κυκλοφορήσουν οι βελτιωμένες επιλογές στόχευσης Core Audiences, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν σε χρήστες, βάσει τοποθεσίας, δημογραφικών, ενδιαφέροντος και off-site συμπεριφοράς.
Επιπρόσθετα, το Facebook προσθέτει τα Partner Categories στην επιλογή Ads Create Tool για τους χρήστες των ΗΠΑ, επιτρέποντας σε όλους, από brands μέχρι μικρές επιχειρήσεις, να χρησιμοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα στόχευσης.
Διαβάστε Περισσότερα στο advertising.gr