Πηγή Deasy.gr
Από προχθές που κυκλοφόρησε η είδηση για την εξαγορά του WhatsApp από τη Facebook, σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω πώς ακριβώς σκέφτονται στο Μένλο Παρκ. Nαι, πιθανότατα πρόκειται για ματαιοπονία καθώς δεν έχω όλα τα δεδομένα που έχει το επιτελείο του Μαρκ Ζάκερμπεργκ όμως όλοι όσοι ασχολούμαστε με την αγορά το κάνουμε, έστω και σαν άσκηση των ενστίκτων μας. Θέλω να πω, όταν μια εταιρεία δίνει στον αριθμό των χρηστών της την έμφαση που δίνει το Μεγάλο Μπλε Social Network, δεν είναι περίεργο να θέλει να αυξήσει τον αριθμό αυτό και τα 450 εκατομμύρια που φέρνει μαζί της η εφαρμογή ανεβάζουν το συνολικό πήχη σχεδόν στο 1,5 δις. Όμως αξίζει αυτό 19 δις;
Μια καλή απάντηση δίνει η σημερινή ανάλυση του Τζέρεμι Ουάγκσταφ στο Reuters -και είναι μια απάντηση που με έκανε να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο γιατί έπρεπε να την έχω σκεφτεί πρώτος, ειδικά με δεδομένο ότι εντός Deasy είμαι αυτός που συνήθως βλέπει τα πράγματα με… σχιστά μάτια. Σύμφωνα με τον (πολύ εμπειρότερο εμού σε θέματα Ασίας) βρετανό δημοσιογράφο, αυτό που πραγματικά προσπαθεί να κάνει η Facebook είναι να εμπλακεί στο παιχνίδι των εφαρμογών μηνυμάτων στην Ασία, μια περιοχή του κόσμου στην οποία η διείσδυσή της είναι περιορισμένη.
Διαβάστε Περισσότερα στο Deasy.gr