Πηγή epidotisimag.gr
Η online διαφήμιση εμφανίζει καλύτερη σχέση αξίας/κόστος (value for money) σε σχέση με την προβολή σε παραδοσιακά μέσα. Πολλοί θα πουν ότι το Ίντερνετ έχει μεγαλύτερη δύναμη ακόμα και από την τηλεόραση. Ίσως να έχει, σίγουρα όμως η διαφήμιση της επιχείρησής σας στο Ίντερνετ είναι πολύ οικονομικότερη και συγχρόνως ορατή από απεριόριστο κοινό.
Ένα βασικό «μυστικό» για να έχει η διαφήμιση καλύτερη απόδοση είναι να τη συνδέσετε με μια σελίδα στο site σας, αφιερωμένη σε αυτό που διαφημίζετε. Η σελίδα αυτή ονομάζεται landing page, είναι η σελίδα που θα «προσγειωθεί» ο χρήστης όταν κάνει κλικ στη διαφήμιση.
Μια landing page μπορεί να έχει σκοπό την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, την επικοινωνία του χρήστη με την εταιρία σας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικής φόρμας ή την καταχώρηση του email του για να λαμβάνει νέα σας.
Σε κάθε περίπτωση, η σελίδα αυτή θα πρέπει να είναι εστιασμένη σε αυτό που θέλετε να διαφημίσετε και να παρακινεί το χρήστη να κάνει την ενέργεια που εξυπηρετεί το δικό σας στόχο μάρκετινγκ.