Πηγή advertising.gr
Ο ICCO υποστηρίζει τη διεξαγωγή διαγωνισμού, στο πλαίσιο του φετινού Cannes Lions Festival, για την ανάδειξη νέων ταλέντων στο χώρο του PR. Ένα νέο διαγωνισμό Young Lions PR θα «τρέξει» τη φετινή χρονιά το Cannes Lions International Festival of Creativity, παρέχοντας στους νεαρούς επαγγελματίες των εταιρειών PR την ευκαιρία να τεστάρουν τις ικανότητές τους και να δείξουν το ταλέντο τους. Με την υποστήριξη του The International Communications Consultancy Organisation (ICCO), ο διαγωνισμός Young Lions PR θα βρει ομάδες δυο ανθρώπων, επαγγελματιών του PR, ηλικίας 28 ετών και κάτω, οι οποίοι έχουν προκύψει μέσω διαδικασίας προεπιλογής από τις χώρες τους, να διαγωνίζονται σε διεθνές επίπεδο.