Είναι απαραίτητο ένα εταιρικό blog;

    Από: Startup Team

Θα μπορούσα να απαντήσω με ένα ναι και να είναι το πιο σύντομο άρθρο στην ιστορία του διαδικτύου αλλά ας γράψω καμιά 300αριά λέξεις ακόμα να σας εξηγήσω γιατί.

Το Site μιας εταιρίας (ή ενός startup) είναι η εταιρική ταυτότητα στο internet, είναι απαραίτητο και σε πολλές περιπτώσεις είναι και η μόνη ταυτότητα.

Μέσα από το site ενημερώνεις τον κόσμο για την υπηρεσία ή το προϊόν σου, τον καλείς να αγοράσει ή να εγγραφεί και να συνδεθεί με τα social media. Εκεί τελειώνει η σχέση του “πελάτη” -άμεσου ή δυνητικού, με την εταιρία ή το startup.

Εσύ όμως θες κάτι παραπάνω, θες να σε γνωρίσουν, να γνωρίσουν τους ανθρώπους, την πρόοδο, να ενημερώνεις για νέες φανταστικές υπηρεσίες και προϊόντα που θα έρθουν και θες να το κάνεις φυσικά με το ελάχιστον δυνατό κόστος: φτιάξε blog.

Δεν είναι τυχαίο πως μεγάλες εταιρίες όπως η Microsoft, το Dropbox ή το Tumblr έχουν τα δικά τους blogs. Εκεί η φάση είναι λιγότερο επίσημη -δεν θες να πουλήσεις κάτι μέσα από το blog. Εκεί δείχνεις το ανθρώπινο και φιλικό σου πρόσωπο.

!command:ad!

Το σημαντικότερο είναι πως στο blog μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με τους χρήστες του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου και αυτό είναι πάντα θετικό. Κάνε engage τους χρήστες, ζήτα τους να πουν τη γνώμη τους ή να ζητήσουν κάποιο νέο χαρακτηριστικό. Φρόντισε να το ανανεώνεις συχνά και φυσικά να παρακολουθείς τα σχόλια.

!command:see:1906!

Ένα blog κρύβει και κινδύνους, παρότι θα ήταν καλό να μην λογοκρίνεις τα σχόλια (εκτός και αν περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο) φρόντισε να μην μπαίνεις σε απευθείας αντιπαράθεση με τους χρήστες που σχολιάζουν καθώς μπορεί να σε οδηγήσεις σε άσχημες καταστάσεις. Μπορείς πάντα να απενεργοποιήσεις τα σχόλια βέβαια και αυτό είναι δική σου επιλογή και μόνο.

Η Google αγαπάει τα blogs.

Φυσικά και θες το site σου να έχει κίνηση και να βγαίνει ψηλά στα αποτελέσματα και ένα blog θα σε βοηθήσει σε αυτό. Η Google θα εκτιμήσει την ροή άρθρων και την κίνηση που θα έρχεται σε αυτό από τους χρήστες σου και θα πλασάρει την σελίδα σου ψηλότερα στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης. Προϋπόθεση να είναι στο ίδιο domain, δηλαδή: blog.startup.gr ή startup.gr/blog.

Μία καλή και εύκολη πλατφόρμα για αρχάριους όσο και προχωρημένους είναι το WordPress, οπότε μπορείς να ξεκινήσεις από εκεί.

Αφού δημιουργήσεις το blog σου φρόντισε να το μάθουν οι χρήστες του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου. Δημοσίευε τα άρθρα σε Facebook, Twitter, Path, Pinterest, Instagram (έχεις εταιρική παρουσία και στα Social Networks έτσι;).