Categories: Articles

Πέντε Εορταστικές Social Media στρατηγικές που θα εκτοξεύσουν το εμπορικό σας σήμα

Είναι Δεκέμβριος, πράγμα που σημαίνει ότι τα περισσότερα εμπορικά σήματα παλεύουν να ανταπεξέλθουν στους γρήγορους ρυθμούς που απαιτούν οι γιορτές! Η δύσκολη αποστολή τους έγκειται στο γεγονός ότι κάθε ένα από αυτά πρέπει να προβάλει μια εικόνα εορταστικού πνεύματος και σαν εταιρεία, να βοηθήσει τους καταναλωτές της που θέλουν να αγοράσουν δώρα, να φιλοξενήσουν την οικογένεια τους, να οργανώσουν το γιορτινό τραπέζι, χωρίς όμως να έχουν αρκετό χρόνο για να τα βγάλουν όλα εις πέρας!

Σύμφωνα με το Mashable, το 65% των καταναλωτών στρέφεται στα Social Media για να βρει το τέλειο δώρο. Γι’ αυτό να είστε εκεί, έτοιμοι να τους υποδεχθείτε και να καλύψετε τις ανάγκες τους!

Αν ακόμα δεν έχετε στρέψει την προσοχή σας στο να δημιουργήσετε μια στρατηγική μέσα από τα Social Media, ξανασκεφτείτε το! Εμείς είμαστε εδώ για να σας προσφέρουμε πέντε έξυπνες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε ένα πολύ «όμορφο περιτύλιγμα» και να το πλασάρετε με τον πιο κατάλληλο τρόπο!

!command:ad!

Διακοσμήστε τα προσωπικά σας κανάλια στα Social Media

Τίποτα δεν μπορεί να βάλει περισσότερο τους ανθρώπους στο πνεύμα των γιορτών, όσο η επιλογή του σωστού τρόπου διακόσμησης! Όλα τα καταστήματα στολίζουν τους χώρους τους με φωτεινά λαμπάκια, με χριστουγεννιάτικα δέντρα και γκι. Αυτό που πρέπει λοιπόν να κάνετε κι εσείς είναι να ακολουθήσετε την ίδια τακτική! Μπορείτε έτσι, να αλλάξετε την φωτογραφία του προφίλ σας με μια άλλη που να ανταποκρίνεται περισσότερο στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα. Συνεπώς, δοκιμάστε να προσαρμόσετε και να δώσετε στο λογότυπο σας μια εορταστική πινελιά όπως σας προτείνουμε στην παρακάτω φωτογραφία.

Δημιουργήστε έναν εορταστικό πίνακα στο Pinterest

Είναι προφανές ότι ειδικά οι γυναίκες (αλλά και οι άνδρες αντίστοιχα) χρειάζονται έμπνευση σχετικά με το τι να αγοράσουν στους άνδρες της ζωής τους! Μια πολύ καλή ιδέα λοιπόν, είναι να δημιουργήσετε έναν πίνακα με ονομασία «Χριστουγεννιάτικα δώρα για εκείνον» και να τον τοποθετήσετε στην κορυφή του προφίλ σας. Εφόσον, ο πίνακας «ακολουθείται» από έναν σημαντικό αριθμό followers, είναι ξεκάθαρο το τι ακριβώς θέλουν να δουν οι καταναλωτές. Ένας σύνδεσμος συνεπώς που να παραπέμπει από τη φωτογραφία στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας, θα μπορούσε να σας αποφέρει έξτρα κέρδος.

Διαβάστε περισσότερα εδώ