Πως η μέρα γίνεται πιο ηλιόλουστη μόνο με μια συνάντηση; Μια νεαρή, πολύ νεαρή γυναίκα, μια, ήδη, δυναμική επιχειρηματίας που έφτιαξε κάτι πολύ καινοτόμο για την Ελλάδα, ένα καινοτόμο startup και βάλθηκε με όχημα αυτό να ανταγωνιστεί ευθέως και κατά πρόσωπο τον κόσμο όλο. Η Χριστίνα Πλακόπητα είναι η γυναίκα που δημιούργησε το www.netrobe.com, την πρώτη ηλεκτρονική ντουλάπα της Ελλάδας. Το netrobe έβαλε τα ρούχα της, τα ρούχα μας και τα ρούχα τους σε τάξη και ταξιδεύει τον κόσμο με χρήστες που έχουν ξεπεράσει τους 100.000!
Πως προέκυψε το netrobe και πως το εμπνεύστηκες;
Η ιδέα του Netrobe προέκυψε από μια καθημερινή μου ανάγκη. Ήθελα να θυμάμαι τα ρούχα που έχω, να δημιουργώ καλύτερους συνδυασμούς και να ψωνίζω πιο στοχευμένα. Μεγάλωσα με πρότυπο τη μητέρα μου βλέποντας τη να ντύνεται με πολύ υψηλή αισθητική σε κάθε περίσταση της ζωής της.
Αυτό που με εντυπωσιάζει μέχρι και σήμερα είναι η ατελείωτη φαντασία της να δημιουργεί συνδυασμούς, έχοντας μια λιτή αλλά διαχρονική γκαρνταρόμπα. Εγώ αντιθέτως, όπως και οι περισσότερες γυναίκες που γνωρίζω, αγαπώ τις τελευταίες τάσεις της μόδας, ψωνίζω παραπάνω από όσο πρέπει διότι τα high street προϊόντα είναι πολύ ελκυστικά αλλά και προσιτά. Άρα γέμιζα την ντουλάπα μου με ρούχα που όταν την άνοιγα μου προκαλούσε το αίσθημα ότι «Δεν έχω τι να φορέσω». Αισθάνθηκα λοιπόν πολύ έντονα, πως αν είχα ένα τρόπο να βλέπω όλη μου την γκαρνταρόμπα online και να φτιάχνω ωραίους συνδυασμούς με ευκολία, θα ντυνόμουν ωραιότερα και θα ψώνιζα τα πράγματα που έχω πραγματικά ανάγκη.
Ποιες ήταν οι πρώτες δυσκολίες που συνάντησες, πως τις αντιμετώπισες και ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που συνάντησες σχετικά με το site έως τώρα;
Είναι αμέτρητες οι δυσκολίες που έχεις να αντιμετωπίσεις όταν ξεκινάς ένα νέο εγχείρημα… και ιδιαίτερα σε ότι αφορά την τεχνολογία – έναν κλάδο που εξελίσσεται και αλλάζει ταχύτατα. Οι πρώτες μου δυσκολίες ήταν κυρίως στο να βρω τους σωστούς συνεργάτες που θα μοιράζονταν μαζί μου το ίδιο πάθος για την υλοποίηση αυτής της ιδέας. Συνεργάτες που θα είχαν όραμα και τη δύναμη να αφήσουν μια σταθερή θέση εργασίας στην Ελλάδα της κρίσης και να βουτήξουν στα άγνωστα νερά μιας startup.
Μετά από αρκετές συστάσεις φίλων κατέληξα στον συνεργάτη και co-founder του Netrobe, Λεωνίδα Τσεμεντζή, ο οποίος ανέλαβε την τεχνολογική ανάπτυξη της ιδέας. Επίσης εξ’ αρχής μεγάλη δυσκολία ήταν ο ήδη ανεπτυγμένος και πολύ ανταγωνιστικός χώρος της μόδας σε ό, τι αφορά τις online επιχειρήσεις. Στόχος μου πάντα ήταν να φτιάξουμε μια εφαρμογή και επιχείρηση που να απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό και όχι μόνο στην Ελλάδα. Υλοποιώντας αυτήν την ιδέα από την Ελλάδα λοιπόν, ξεκινήσαμε την δική μας Οδύσσεια. Αυτό αποτελεί ακόμα τη μεγαλύτερη δυσκολία σε ό, τι αφορά το site μας. Πως θα συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε την ιδέα μας και να είμαστε πλέον ανταγωνιστικοί και αναγνωρίσιμοι στο εξωτερικό. Το έχουμε πετύχει ως τώρα με την μεγάλη επιτυχία του mobile application μας στην Αμερική, Βραζιλία, Ιαπωνία και Ρωσία. Επίσης κοιτάμε να δουλεύουμε με ξένες και Ελληνίδες fashion bloggers, αλλά και stylists που έχουν οι ίδιες ένα δικό τους διεθνές δίκτυο.
Ποια είναι η ακριβής ιδέα πίσω από αυτό site;
Το Netrobe είναι η οργάνωση της γκαρνταρόμπας, η έμπνευση για το στυλ και τις νέες τάσεις και το shopping, όλα σε ένα destination site. Να μπορείς να ψωνίζεις όταν ανοίγεις τη ντουλάπα σου και βλέπεις τι σου λείπει, ή να εμπνέεσαι από άλλους όταν δεν έχεις ιδέες για το τι να φορέσεις σήμερα. Είναι προορισμός για μια γυναίκα κυρίως να εμπνευστεί όσον αφορά το τι θα φορέσει σε κάθε περίσταση της ζωής της από ανθρώπους που θαυμάζει το στυλ τους, να ψωνίσει ρούχα και αξεσουάρ επιλεγμένα από τους ανθρώπους που ακολουθεί (followers) και τέλος ένα εργαλείο το οποίο λειτουργεί σαν το προσωπικό της dressing diary.