Τα τελευταία χρόνια, με τους καταναλωτές να αυξάνουν όλο και περισσότερο τις αναζητήσεις τους μέσω διαδικτύου πριν καταλήξουν σε κάποια αγοραστική απόφαση, οι επιχειρήσεις συνηθίζουν να βάζουν τα δυνατά τους και στον στολισμό του διαδικτυακού τους χώρου και όχι μόνο του φυσικού.
Οι κυριότερες προσπάθειες που συναντάμε τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου για προσέλκυση κόσμου κατά την εορταστική περίοδο είναι:
- Εορταστική Διακόσμηση.
- Προσφορές στα προϊόντα.
- Δωρεάν μεταφορικά.
- Διαγωνισμοί.
!command:ad!
Μέθοδοι που είναι δοκιμασμένοι εδώ και χρόνια και με επιτυχημένα αποτελέσματα, ενώ μπορούν μάλιστα να εφαρμοσθούν τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου.
Είναι όμως φυσικό, ειδικά σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική περίοδο, όπως αυτή που διανύουμε, να έχουμε σοβαρούς λόγους και να προσπαθήσουμε να διαφοροποιηθούμε. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει υλοποιήσουμε, αν μέσα σε όλες τις προσπάθειες που κάνουμε αυτές τις γιορτές, εφαρμόσουμε και την τεχνική του Inbound Marketing με τους ακόλουθους τρόπους:
Προσπαθήστε να αφουγκραστείτε τις ανάγκες αυτών που θα σας επισκεφθούν κατά την εορταστική περίοδο.
!command:social!