Όλα βαίνουν καλώς! Βρήκες την ιδέα που σε εκφράζει, βρήκες τον τρόπο που θα την υλοποιήσεις, τους κατάλληλους συνεργάτες, μπορεί ακόμη να έχεις και το κατάλληλο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις. Ωραία! Ήρθε η ώρα να περάσουμε λοιπόν στην πράξη!
…Ωχ! Και τώρα; Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Όλα καλά στη θεωρία, αλλά στην πράξη;
Η αλήθεια είναι ότι ένας άνθρωπος που αποφασίζει να κάνει ένα νέο επιχειρηματικό ξεκίνημα έχει τόσα πράγματα να σκεφθεί και να κάνει πράξη που το πιο εύκολο είναι να χάσει στο τέλος και την μπάλα!
Oπότε, πριν αρχίσεις να κάνεις το οτιδήποτε, κάνε μία μικρή παύση και σκέψου το εξής:
Ο απώτερος σκοπός σου φυσικά, είναι να έχεις και επιτυχία. Και η επιτυχία μίας επιχειρηματικής δραστηριότητας φυσικά καταλήγει στον κόσμο που θα προσελκύσει. Οπότε πρέπει να βρεθεί και πως θα προσελκύσει αυτόν τον κόσμο.
Ή μήπως όχι; Για πάμε πάλι από την αρχή; Πως θα βρούμε πως θα προσελκύσουμε τον κόσμο; Γνωρίζουμε ποιον κόσμο θέλουμε να προσελκύσουμε;
!command:see:1543!
Σε αυτό το τελευταίο ερώτημα, 6/10 επιχειρήσεις θα απαντήσουν αρνητικά, 2/10 θα απαντήσουν «Όλους όσους θέλουν να δοκιμάσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μου». Αλλά φυσικά όχι ότι και το τελευταίο είναι απάντηση. Και προσέξτε, εδώ δε μιλάμε για νέες επιχειρήσεις, μιλάμε γενικότερα.
Ας πάμε τώρα να απαντήσουμε το γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ακριβώς ποιους καταναλωτές τις αγοράς θέλουμε να προσελκύσουμε. Ένα από τα πιο απλά και βασικά πράγματα που τονίζω πάντα είναι ότι οι καταναλωτές δεν πρόκειται να ζητήσουν κανένα αγαθό ή υπηρεσία, αν δεν έχουν αντιληφθεί την ανάγκη που έχουν, η οποία μπορεί να ικανοποιηθεί μέσα από την κατανάλωση των ανωτέρω.
Έτσι, μία επιχείρηση μπορεί να επιτύχει, όταν έχει καταλάβει ποιοι είναι οι καταναλωτές της αγοράς των οποίων τις ανάγκες μπορεί να καλύψει, ποιες ακριβώς ανάγκες των καταναλωτών αυτών έρχεται να καλύψει και με ποιόν τρόπο, ή αλλιώς με ποιο μέσο.
Τώρα, γιατί είναι σημαντικό να το έχουμε αντιληφθεί αυτό από την αρχή; Η απάντηση έρχεται με το ότι αν γνωρίζω ακριβώς σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ, θα βρω και τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να τον προσελκύσω και να του κινη΄σω το ενδιαφέρον για να με προσέξει.
Έτσι, το να γνωρίζουμε από την αρχή τους καταναλωτές της αγοράς στους οποίους πρέπει να απευθυνθούμε, θα μας απαντήσει και το πώς πρέπει να τοποθετηθούμε μέσα στην αγορά, ώστε να κινήσουμε το ενδιαφέρον σε αυτούς τους καταναλωτές.
!command:see:1920!
Κάτι τέτοιο μας γλιτώνει και σημαντικό χρόνο, αλλά και κόστος από την επικοινωνιακή μας πολιτική και από την προωθητική καμπάνια που θα αποφασίσουμε να ακολουθήσουμε. Ακόμη, το να γνωρίζω σε ποιους απευθύνομαι, μου λύνει και άλλες απορίες, όπως το πώς θα δομήσω την ιστοσελίδα που θα έχω στο διαδίκτυο ή το φυσικό μου κατάστημα, για να είναι πιο φιλικά στον κόσμο που θέλω να προσελκύσω σαν επιχείρηση.
Τα κίνητρα είναι πολλά για να επενδύσετε στο να καταλάβετε το κομμάτι της αγοράς που πρέπει να τοποθετηθείτε. Οπότε, πριν ξεκινήσετε και επίσημα με τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες φροντίστε να έχετε λύσει πρώτα το που και το κυριότερο σε ποιους θα απευθύνονται αυτές οι επιχειρηματικές σας δραστηριότητες.
!command:social!