Το Branding παρόλο που μπορεί να φαντάζει μια πολύπλοκη διαδικασία τελικά δεν είναι παρά μια σειρά από αυτονόητες πρακτικές που πρέπει να αφορά όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Μάλιστα, δεδομένου ότι διανύουμε μία άκρως πολύπλοκη και δύσκολη χρονιά, οι εταιρίες πρέπει να υιοθετήσουν ορισμένες βασικές στρατηγικές ώστε να βελτιώσουν την εικόνα και την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους.
Απλότητα
Τα brands για χρόνια αναζητούσαν και εφάρμοζαν δύσκολα μοντέλα για επικοινωνία με τους πελάτες. Το αποτέλεσμα ήταν τελικά να χάνουν οι πελάτες το πάθος τους για ένα brand και επίσης να μη ταυτίζονται αφού λόγω της πολυπλοκότητας, τα μηνύματα επικοινωνίας έφταναν αλλοιωμένα σε αυτούς. Απλότητα σημαίνει το brand να είναι actionable, να ασχοληθεί και να παρέχει στους πελάτες του κάτι κατανοητό απλό και το οποίο θα κάνει τον κάθε ένα από αυτούς να πιστέψει σε αυτό. Η επικοινωνία πρέπει να βασιστεί σε ξεκάθαρους και απλούστερους πυλώνες με βασικό κανόνα αυτή να είναι αμφίδρομη.
Storytelling
Κάθε brand σίγουρα έχει πολλές ιστορίες να πει και η αξία ενός brand είναι ακριβώς εκεί! Χρησιμοποιώντας το πρώτο βασικό στοιχείο, την απλότητα, ένα brand μεταφέρει στους καταναλωτές την ιστορία που έχει να πει, και μάλιστα πρέπει να το γιορτάζει και να το απολαμβάνει.
Για να συμβούν τα παραπάνω όμως χρειάζεται και το τρίτο βασικό στοιχείο.