Categories: Articles

10 τρόποι να αυξήσετε τις Χριστουγεννιάτικες Πωλήσεις σας!

του Θέμη Σαρανταένα,

Βλέποντας τις συνθήκες τις αγοράς και τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες των καταναλωτών, προδιαγράφεται μια λιτή περίοδος για τις Χριστουγεννιάτικες πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, ακόμα κι αν παραδοσιακά, τα Χριστούγεννα ήταν εποχή άνθησης πωλήσεων για την επιχείρησή σας.

Ας δούμε 10 τεχνικές για να προσαρμόσετε τη στρατηγική του μάρκετινγκ της επιχείρησής σας και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εορταστική περίοδο 2013-2014:

1. Φτιάξτε ένα πλάνο τώρα! Μην καθυστερείτε να διαμορφώσετε μια στρατηγική. Άρα πάρτε χαρτί και μολύβι για να ετοιμάσετε ένα γραπτό πλάνο στόχων πωλήσεων και ενεργειών μάρκετινγκ!

2. Φροντίστε να έχετε απόθεμα (στοκ) στους κωδικούς που κινούνται περισσότερο. Βεβαιωθείτε ότι οι προμηθευτές σας γνωρίζουν τι ακριβώς χρειάζεστε και για πότε. Μην ξεχάσετε να διαπραγματευτείτε τους όρους και την τιμή, ειδικά αν μπορείτε να επωφεληθείτε από την έκπτωση του όγκου παραγγελίας.

3. Ενημερώστε την ιστοσελίδα σας! Μπείτε σε εορταστική διάθεση και αξιοποιείστε τις online αγορές μέσω αυτής. Ακόμα ενημερώστε την με λεπτομέρειες από εποχιακές προσφορές. Επισημάνετε ιδέες για δώρα και τονίστε την τελευταία ημερομηνία για τις Χριστουγεννιάτικες παραγγελίες. Δώστε εορταστικούς τίτλους και εικόνες και φτιάξτε την διάθεση των ηλεκτρονικών επισκεπτών σας.

4. Αυξήστε το προσωπικό σας εποχιακά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό προσωπικό για να αντιμετωπίσετε την επιπλέον εισροή πελατών και παραγγελιών – δεν θα θέλετε οι πελάτες να φεύγουν από την επιχείρησή σας λόγω μεγάλης ουράς/καθυστέρησης, ή γιατί δεν μπορείτε να παραδώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου.

5. Κάντε εύκολη την ζωή πελατών σας. Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό βοηθώντας τους να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα! Προσφέρετέ τους ως δώρο συμβουλευτική υπηρεσία πάνω στο αντικείμενό σας για παράδειγμα, ή ρυθμίστε το ωράριο σας για τους πελάτες που ψωνίζουν μετά τη δουλειά!

Διαβάστε περισσότερα εδώ