Πηγή: epixeirein.gr
Για να χτίσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, θα πρέπει οι άνθρωποι να θέλουν να σας δώσουν τα λεφτά τους. Λεφτά που με τόσο κόπο έχουν αποκτήσει.
Κανείς δεν θα σας δώσει χρήματα για κάτι που ΜΠΟΡΕΙΤΕ να κάνετε! Ούτε θα σας δώσει χρήματα για κάποια σπουδαία ικανότητα που διαθέτετε ή επειδή είσαστε καλός σε αυτό που κάνετε και βεβαίως ούτε επειδή είσαστε «καλό παιδί».
Όπως αναφέρει ο σπουδαίος Μαρκετίστας από το Ισραήλ Dov Gordon, οι πραγματικοί λόγοι που οι άνθρωποι θα σας δώσουν τα χρήματα τους είναι δύο:Για να διώξουν ένα ΠΡΟΒΛΗΜΑ που έχουν και ΔΕΝ το θέλουν – ή για να βρουν μια ΛΥΣΗ που θέλουν και ΔΕΝ την έχουν! (διαβάστε το ξανά)
Ποιο απλά – ο μοναδικός πραγματικός λόγος που οι άνθρωποι θα σας δώσουν τα χρήματα τους είναι γιατί έχουν κάποιο πρόβλημα και θεωρούν ότι εσείς μπορείτε να το λύσετε!
Τα πάντα ξεκινούν με ένα πρόβλημα. Τα προβλήματα τραβούν το ενδιαφέρον. Οι πελάτες έχουν προβλήματα (όλοι μας έχουμε). Εάν θέλετε να τραβήξετε το ενδιαφέρον τους, δεν αρκεί να μιλάτε για λύσεις. Το να μιλάτε για λύσεις είναι βαρετό. Όλοι αυτό κάνουν. Οι λύσεις δεν τραβούν το ενδιαφέρον. Τα προβλήματα τραβούν το ενδιαφέρον!
Το λάθος αυτό το έχω κάνει προσωπικά πολλές φορές κατά το παρελθόν. Ενστικτωδώς όλοι όσοι είμαστε επαγγελματίες και έχουμε γνώση πάνω σε ένα αντικείμενο, θα σκεφτούμε κατευθείαν τη Λύση που παρέχουμε και αυτήν θα περιγράψουμε στα μηνύματα μας. Για παράδειγμα αν κάποιος έχει πρόβλημα με τον αυχένα του και δεν μπορεί να κοιμηθεί καλά το βράδυ – ο Φυσιοθεραπευτής το ξέρει – το προσπερνάει – και πάει κατευθείαν στη Λύση, οπότε το μήνυμα που θα γράψει σε ένα φυλλάδιο ή σε μια διαφήμιση είναι «5 Συνεδρίες Φυσιοθεραπείας μόνο 80€». Δίνει κατευθείαν τη Λύση. Και αυτό κάνουν οι περισσότεροι.
Ο άνθρωπος όμως με τον πόνο στον αυχένα και τις αϋπνίες θέλει να μάθει ΠΩΣ θα «ξεφορτωθεί» το πρόβλημα του. Αυτό θα του τραβήξει το ενδιαφέρον.
Γι’ αυτό χρειάζεται να γίνετε εντελώς ξεκάθαροι (σαν το γάργαρο νερό) στο Πρόβλημα το οποίο λύνετε – πολύ πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαφήμιση ή καμπάνια Μάρκετινγκ.