Categories: Articles

Πώς να χειριστείτε αρνητικές κριτικές στο διαδίκτυο

Πηγή: spinningsm.com

Πως μπορεί μια μικρή επιχείρηση να χειριστεί μια αρνητική κριτική στα social media;

Αναμφίβολα οι αρνητικές κριτικές, και συγκεκριμένα οι στοχευόμενα αρνητικές κριτικές μπορεί να αποδειχτούν εφιάλτης για μικρές επιχειρήσεις και νέους επιχειρηματίες. Δεν χρειάζεται πανικός . Ως επιχειρηματίας που βγάζετε στην επιχείρηση σας το πάθος σας για δημιουργία και καινοτομία, είναι αρκετά εύκολα να εκφράσετε την έντονη αντίθεση σας στα αρνητικά σχόλια που στοχεύουν στο να μειώσουν και να υποβιβάσουν τη δουλειά σας. Κρατήστε την ψυχραιμία σας.

Πριν ξεκινήσετε πόλεμο εναντίων των επικριτών σας, θα πρέπει να τεκμηριώσετε ότι το σχόλιο ή η κριτική δεν είναι αληθής. Ερευνήστε το ζήτημα πριν αναλάβετε δράση. Μπορεί να είναι ένας ανταγωνιστής που προσπαθεί να δημιουργήσει αρνητικό κλίμα ή υπάρχει κάποιο γεγονός το όποιο δεν γνωρίζετε, γιατί οι υφιστάμενοι σας δεν σας ενημέρωσαν;

Μόλις διασταυρώσετε την πληροφορία ακολουθείστε τα συγκεκριμένα βήματα :

Το σχόλιο είναι αναληθές : Αν η κριτική που δεχτήκατε δεν βασίζεται στην πραγματικότητα , μπορείτε να ζητήσετε να διαγράψουν και να αποσύρουν το συγκεκριμένο σχόλιο. Παρότι στην θεωρία, φαίνεται εύκολη υπόθεση η κατάργηση ενός σχολίου είναι μια ζόρικη υπόθεση. Μπορείτε να καταφέρετε αν είστε σε θέση να παρέχετε αδιάσειστα επιχειρήματα για να αποδείξετε ότι το σχόλιο είναι ψευδές. Αν δεν μπορείτε να αποδείξετε ότι το σχόλιο δεν ισχύει, τότε η πικρή αλήθεια δεν έχετε πολλές πιθανότητες να πετύχετε την απόσυρση του σχολίου.

Αν έχετε αποδείξεις και ο γράφων δεν το αποσύρει, τότε φροντίστε να σχολιάσετε ο ίδιος και να αποκαταστήσετε με την επιχειρηματολογία σας την φήμη της επιχείρησής σας. Προσπαθήστε να είστε όσο πιο επαγγελματίας μπορείτε, μην περάσετε σε προσωπικό διάλογο με τον επικριτή σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ