Πηγή: digitaltempo.gr
1. Το περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος για να χτίσεις την αξιοπιστία της εταιρείας σου σε οποιαδήποτε αγορά.
Δημιουργώντας περιεχόμενο με νόημα που προκαλεί σκέψεις, χτίζεις μια γέφυρα ώστε να πουλήσεις αργότερα τις υπηρεσίες σου.
Οι ιστορίες που περιβάλλουν την εταιρεία σου είναι το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επιτρέπεις στους καταναλωτές σου να λένε την ιστορία σου. Οι άνθρωποι που αγαπούν αυτό που κάνεις… και οι άνθρωποι που εξυπηρετείς… είναι οι καλύτεροι για να λένε την ιστορία της εταιρείας σου.
O Jeff Bullas το’ πε με τον καλύτερο τρόπο σε μια συνέντευξη στο Salesforce.com “Πρέπει να υπάρχει μια δίκαιη ανταλλαγή αξίας και brand ώστε να εξασφαλίζεται ότι δεν παίρνουν τους ανθρώπους που ασκούν επιρροή για δεδομένους βασιζόμενοι σε παλιά ιδανικά”. Τα άτομα που ασκούν επιρροή είναι εξαιρετικά σημαντικά στο χτίσιμο αξιοπιστίας στα social media. Όπως οποιοδήποτε χορηγία σ’ένα αθλητή, το brand χτίζει αξιοπιστία σπονσοράροντας τους ηγέτες σε μια συγκεκριμένη κοινότητα.
Αυτό μπορεί επίσης να αναφέρεται στο περιεχόμενο ή τη χρήση ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Διαφάνεια είναι το να είσαι ανθρώπινος ως brand. Χρησιμοποίησε εργαζομένους και πελάτες για να μοιραστούν και να πουν την ιστορία της εταιρείας σου.
Εάν κάποιος σε βοηθά να μοιραστείς πληροφορίες ή αποφασίζει να κάνει share ή retweet κάποια ανάρτηση, μην ξεχάσεις να τον ευχαριστήσεις. Σε βοηθούν να γίνεις γνωστός… είναι οι διαδικτυακοί σου ευαγγελιστές.. Εάν σου ξεφύγει ένα ευχαριστώ.. μην το αφήσεις να σε σκοτώσει.. αλλά προσπάθησε να αξιοποιείς κατά το δυνατόν τους ανθρώπους που σε βοηθούν.
Ένας τρόπος για μια εταιρεία να χάσει την αξιοπιστία της με ένα κοινωνικό κοινό είναι απλώς να του κάνει σπαμ με «ευκαιρίες» να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία χωρίς να προσφέρει καμία αξία. Αυτή η αξία μπορεί να έχει διάφορες μορφές, αλλά πρέπει να είναι σχεδιασμένη να διδάσκει, να διασκεδάζει, να πυροδοτεί συζητήσεις και να κερδίζει ειλικρινές αντιδράσεις.