Πηγή: inspiringcareer.gr
Η έρευνα με τίτλο «Η γυναίκα επιχειρηματίας ευθέως» διεξήχθη το διάστημα μεταξύ 2 Νοεμβρίου 2012 και 9 Ιανουαρίου 2013 από την εταιρεία Συμβούλων «Μίλητος» Αναδυόμενες Τεχνολογίες και Υπηρεσίες» (www.militos.org), την εταιρεία ερευνών Focus Bari ΣΕΔΕΑ και της ESOMAR, European Society for Opinion and Marketing Research), καθώς και την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση// Κοιν. Σ.ΕΠ Knowl (www.knowl.gr). Η έρευνα υποστηρίχτηκε επίσης από το ελληνικό τμήμα του Ευρωπαικού Δικτύου Μεντόρων για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα//Business Mentors (www.businessmentors.gr)
Η εμβέλεια της έρευνας ήταν πανελλαδική και το δείγμα που συμμετείχε ανέρχεται στις 300 γυναίκες. Συγκεκριμένα, η έρευνα απευθυνόταν αποκλειστικά σε γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα με σκοπό να καταγραφούν οι αντιλήψεις, πρακτικές και αναπαραστάσεις για την επαγγελματική και προσωπική τους ζωή ως επιχειρηματίες.
Οι ερωτήσεις είχαν στόχο τόσο τη συλλογή στοιχείων που προσφέρονται σε ποσοτικές αναλύσεις και απεικονήσεις του χώρου της γυναικείας επιχειρηματικότητας, όσο και την άντληση ποιωτικών στοιχείων που βοήθησαν στη συγρότηση μιας όσο το δυνατόν πιο σαφούς εικόνας της καθημερινής επαγγελματικής, κοινωνικής και ατομικής πραγματικότητας, όπως τη βιώνουν και τη στοχάζονται οι γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα.
Τι διαπιστώθηκε;