Με τη συμμετοχή 100 Ελλήνων φοιτητών και 200 διεθνών μελών της AIESEC από περίπου 30 χώρες, η εκδήλωση “Moving Forward” που διοργάνωσε η AIESEC Hellas για δεύτερη φορά με τη θεματική “Embrace Change” έφτασε στο τέλος της με επιτυχία, ενθουσιασμό και ξεχωριστή ενέργεια από τους συμμετέχοντες, τους συνεργάτες και τους ομιλιτές της.
Η ημέρα ξεκίνησε στο The HUB Events όπου και φιλοξένησε την ημερίδα, τα μέλη της ΑΙΕSEC από χώρες όπως η Ολλανδία, Φινλανδία, Ιταλία, Βέλγιο, Νορβηγία, Σερβία κλπ., τους Έλληνες φοιτητές και απόφοιτους αλλά και τους συνεργάτες, υποστηρικτές και ομιλιτές της εκδήλωσης που κλήθηκαν να δώσουν τη δική τους οπτική για το πώς είδαν τη νέα πραγματικότητα ως ανάπτυξη και την ανάγκη για αλλαγή σ’ένα κόσμο συνεχώς μεταβάλλομενο.
Ταυτόχρονα έδωσαν ερεθίσματα, συμβουλές και πρακτική γνώση για το πώς οι νέοι μπορούν να ηγηθούν της αλλαγής και να επαναπροσδιορίσουν στόχους, μελλοντικά πλάνα και αναγκαίες δεξιότητες.
Οι ομιλίες που έλαβαν μέρος, τα διαδραστικά workshops και οι παρουσιάσεις από τις εταιρίες καθώς και οι προσωπικές ιστορίες που ακούστηκαν, αποτέλεσαν τον κεντικό άξονα του Moving Forward: Embrace Change. Έτσι, δημιουργήθηκε ένας χώρος έμπνευσης με διαφορετικές κουλτούρες, πολιτισμούς,γνώσεις, μόρφωση, δεξιότητες, απόψεις και ιδέες για την αλλαγή, το ρόλο που παίζει στη ζωή μας και στην κοινωνία μας.
Αρχικά, τις δικές τους προσωπικές ιστορίες και πως αντιλαμβάνονται εκείνες την αλλαγή μας εξιστόρησαν η Μαρία Βλάχου, βραβευμένη ως young entrepreneur και CEO της Fereikos Helix και η Σία Πεχλιβανίδου, CEO του synora και alumni της AIESEC.
Μετά τις κεντρικές ομιλίες, σειρά είχαν τα διαδραστικά workshops. O Παναγιώτης Χριστοφής, Account Director της Ogilvy αρχικά ανέφερε διάσημες ιστορίες επιτυχίας από άτομα που ρίσκαραν και έφεραν την αλλαγή ενώ κατέληξε με πρακτικές συμβουλές στο πως οι φοιτητές του σήμερα μπορούν να κάνουν embrace change με τα δεδομένα της σημερινής πραγματικότητας στο κόσμο των επιχειρήσεων.
Η Βίβιαν Τσαμαδού Senior Manager Marketing & Communication της PwC, μέσα από 3 real life case studies, τράβηξε τη προσοχή των συμμετεχόντων με ιστορικές αλλαγές που έφεραν μεγάλο αντίκτυπο στη κοινωνία καταλήγοντας σε καθημερινές αλλαγές που μπορούμε όλοι μας να προβούμε ώστε να ανταπεξέλθουμε στη σημερινή κοινωνία. Τέλος ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ebusiness concultant και απόφοιτος από το International ΜΒΑ, περιηγήθηκε σε διάφορα sites μίλώντας για το digital marketing και κατά πόσο μας αφορά όλους ενώ παράλληλα μας εξυπηρετεί στη καθημερινότητα μας.
Tέλος, το “Game of Change” που ακολούθησε συνεπήρε όλους τους συμμετέχοντας καθώς σε διάστημα 3 ωρών ο Τραντάφυλλος Αλεξόπουλος, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού και η Κλειώ Σταυρίδου, Training and Development Professional από τη Teleperformance, βραβευμένη εταρία ως great place to work, έδωσαν την ευκαιρία σε άτομα από Γερμανία, Ιταλία, Φινλανδία, Νορβηγία, Ολλανδία και Δανία να δημιουργήσουν και να κάνουν brainstorming σχετικά με τη θεματική “the roadmap for a best workplace” δομώντας μέσα σε ομάδες το καλύτερο περιβάλλον εργασίας σχετικά με θέματα ανάπτυξης, κινήτρων, εκπαίδευσης και team building. Παράλληλα, ο Αλέξης Κομσέλης, Director of ALBA Hub for Enterprise and Development, με τίτλο “from problem to opportunity” μέσα από 12 ομάδες «δισκογραφικών εταιριών» και νέα δεδομένα στην οικονομία κατάφερε να δείξει πως μια εταιρία πρέπει να προσαρμόζεται στις αλλαγές και στη πραγματικότητα (πχ: νέα τεχνολογικά δεδομένα, πτώχευση κύριου πελάτη κτλ) καθώς μπορεί να μετατραπεί σε κάτι τελείως διαφορετικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Longchamp που από εταιρία κατασκευής πιπών κατέληξε σε εταιρία με γυναικείες τσάντες.
Η εκδήλωση έκλεισε με πάρτυ αλλά και διάφορες εκπλήξεις για τους συμμετέχοντες με τους Athens Lindy Hop που χόρεψαν εξαιρετικό swing και φυσικά το Global Village, το «παγκόσμιο χωριό» με τα παραδοσιακά φαγητά και στοιχεία κουλτούρας που απλώνονται στα τραπέζια των χωρών από τους διεθνείς συμμετέχοντες.