Πηγή: spinningsm.com
Σε υψηλά επίπεδα κινείται η χρήση του LinkedIn και του Facebook από τις διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού
Στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση στο LinkedIn, έχουν στραφεί πλέον και οι ελληνικές επιχειρήσεις προκειμένου να αναζητήσουν και να προσελκύσουν στελέχη αλλά και να προωθήσουν την εταιρεία τους ως έναν χώρο εργασίας με καλές συνθήκες.
Παράλληλα, θέλουν τα στελέχη τους να γνωρίζουν από social media, αν και περίπου οι μισές μπλοκάρουν την πρόσβαση σε αυτά.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 106 επιχειρήσεις (από τις οποίες 59% ήταν πολυεθνικές, 44% δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών, 17% στη βιομηχανία και 24,5% στο εμπόριο) από την αναπληρώτρια καθηγήτρια του Alba, δρ. Όλγα Επιτροπάκη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση με τίτλο “Οι επιπτώσεις των social media στις πρακτικές HR» που διοργάνωση ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ).
Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής: