Πηγή: www.advertising.gr
Δέκα επιτυχημένοι νέοι επιχειρηματίες, μέλη του Young Entrepreneur Council περιγράφουν τρόπους με τους οποίους είναι δυνατό σήμερα μία επιχείρηση να αυξήσει τις τιμές της χωρίς να χάσει τους πελάτες της.
Η Alexandra Levit, της Inspiration at WorkI πιστεύει πως η ειλικρίνεια είναι μία ξεκάθαρη επιλογή. Η ίδια αναφέρει πως εξηγεί στους πελάτες της πριν το επιχειρήσει πως θα αυξήσει τις τιμές της. Ως επιχείρημα μάλιστα η ίδια τονίζει πως παραθέτει την εξέλιξη της αγοράς αλλά και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Τέλος εφαρμόζει πολιτική σημαντικών εκπτώσεων, στους πελάτες που επιλέγουν τις υπηρεσίες της για περισσότερες από μία φορές.
Το πρώτο πράγμα που κάνω όταν αυξάνω τις τιμές είναι να ευχαριστήσω τους πελάτες μου τονίζει η Sarah Schupp, της UniversityParent . τους ευχαριστώ από καρδιάς για το ρίκσο το οποίο πήραν όταν με εμπιστεύτηκαν στις αρχές και στη συνέχεια προσπαθώ να είμαι απόλυτα ειλικρινείς για τους λόγους που αποφασίζω να αυξήσω τις τιμές σε κάτι. Είναι σαφές πως η συγκεκριμένη τακτική δεν λειτουργεί σε απόλυτο βαθμό αλλά μεγάλο κομμάτι των πελατών μας, δείχνουν κατανόηση.
Υπάρχουν φορές που η αύξηση τιμών είναι μονόδρομος για μία εταιρεία αναφέρει ο Chuck Cohn, της Varsity Tutors. Αναλύστε στους πελάτες σας τους λόγους της αύξησης και δώστε βαρύτητα και στον τρόπο που θα επενδυθούν οι έξτρα πόροι που τους ζητάτε. Εξηγείστε τους γιατί για παράδειγμα αυξάνονται τα έξοδά σας. Σε περίπτωση μάλιστα που επενδύετε κεφάλαια στην ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών σας τονίστε τους τα οφέλη που θα έχουν από κάτι τέτοιο μακροπρόθεσμα.
Η Doreen Bloch, της Poshly Inc.τονίζει πως μία νέα διάσταση στα προιόντα ή τις υπηρεσίες μπορεί να διακιολογήσει μία αύξηση τιμής, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των πελατών μία εταιρείας θα κατανοήσει πως είναι αδύνατο να παραμείνει κάποιος στατικός στην επιχειρηματικότητα. Είναι επίσης σαφές πως όσο μία εταιρεάι προοδεύει αναπτύσσει και βελτιώνει και τα προιόντα και τις διαδικασίες της και μοιραία τα κόστη αυξάνονται αναλογικά.