Πηγή: epixeiro.gr, απο την Βίκυ Πέππα
Η εξέλιξη του διαδικτύου μας δίνει την δυνατότητα να διαφημίσουμε την εταιρία μας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας πολύ οικονομικά και κυρίως πολύ αποτελεσματικά.
Έτσι ενώ παλιότερα τα μέσα που μπορούσαμε να επιλέξουμε για διαφήμιση ήταν η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και οι εφημερίδες, γεγονός αποτρεπτικό λόγω κόστους για μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, τώρα έχουν όλοι την δυνατότητα να διαφημιστούν στο Internet ανάλογα με το διαθέσιμο budget, ακόμα και αν αυτό είναι πολύ μικρό.
Σε αυτό το άρθρο θα αναπτύξουμε κάποιους τρόπους προβολής με την χρήση του Διαδικτύου και του Διαδικτυακού Marketing:
Δημιουργήστε ένα καλό site
Καλό site είναι ένα site το οποίο είναι φιλικό προς τον χρήστη (πλοηγείται εύκολα και βρίσκει εύκολα ότι αναζητά), είναι αισθητικά ωραίο αλλά το σπουδαιότερο είναι να έχει κατασκευαστεί το site σωστά ώστε να είναι φιλικό στις μηχανές αναζήτησης.
Διαφημιστείτε στο Facebook
Η ερώτηση «Γιατί να έχω επαγγελματική σελίδα στο Facebook;» έχει μία και μόνο απάντηση: “Γιατί εκεί βρίσκονται 4 εκατομμύρια Ελλήνων καταναλωτών και 1 δισεκατομμύριο καταναλωτών από όλο τον κόσμο!!». Αφού λοιπόν φτιάξετε μία σωστή επαγγελματική σελίδα, χρησιμοποιείστε τις διαφημίσεις στο Facebook, οι οποίες είναι πολύ οικονομικές αλλά και πολύ στοχευμένες για να επικοινωνήσετε την εταιρία σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Συστήνονται και άλλα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για επαγγελματική προβολή όπως το Linkedin, το Tweeter και το Foursquare.
Κάντε Search Engine Optimization
Τα αποτελέσματα των ερευνών είναι χαρακτηριστικά. Το 80% των χρηστών κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Το 70% των χρηστών, κλικάρει στα οργανικά αποτελέσματα (όχι στις πληρωμένες διαφημίσεις),το 75% των χρηστών δεν πάει ποτέ στην δεύτερη σελίδα της Google.