Η δυναμική παρουσία στα social media και η επένδυση σε ποιοτικό περιεχόμενο έφερε στον 2ο Διαγωνισμό Εφαρμοσμένης Έρευνας & Καινοτομίας «Η Ελλάδα Καινοτομεί!» δύο διακρίσεις στο θεσμό “Social Media Awards” που διοργανώθηκαν για πρώτη χρονιά από το περιοδικόMarketing Week και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Εltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η συμμετοχή αφορούσε στην online προώθηση και προβολή του 2ου Διαγωνισμού «Η Ελλάδα Καινοτομεί!». Η κατάθεση της πρότασης πραγματοποιήθηκε από την Inspire Online.
Συγκεκριμένα, η συμμετοχή βραβεύτηκε στις κατηγορίες:
- «Best Corporate Social Media Strategy – Financial Sector» με το βραβείο SILVER
- «Best Content Marketing in Social Media», με το βραβείο BRONZE.
Τα Social Media του Διαγωνισμού έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα να δημιουργήσουν στο διαδίκτυο μια πλατφόρμα ανοιχτής επικοινωνίας για θέματα εφαρμοσμένης έρευνας και καινοτομίας, η οποία αποτέλεσε τη βάση για την ανάπτυξη μιας δημόσιας υψηλού επιπέδου συζήτησης για την καινοτομία και την εφαρμοσμένη έρευνα στην Ελλάδα.
“Η Ελλάδα Καινοτομεί!” στα Social Media, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα περίπου ενός χρόνου, κατόρθωσε να συγκεντρώσει ένα σημαντικό πληθυσμό fans στη σελίδα στο Facebook με πάνω από 24.400 likes!
Παράλληλα αναφέρουμε ότι πολύ σημαντική ήταν η παρουσία του Διαγωνισμού στο Twitter όπου κατά τη διάρκεια της τελετής βράβευσης το #kainotomeis έγινε trending topic στο Ελληνικό Twitter.