Πηγή: centaurus.mie.uth.gr
Μία εβδομάδα μετά το διαγωνισμό και ήρθε η ώρα για τον απαραίτητο απολογισμό. Αδιαμφισβήτητα η μεγάλη επιτυχία της ομάδας είναι το γεγονός πως το αυτοκίνητο κατάφερε να τερματίσει σε όλα τα αγωνίσματα χωρίς να εμφανίσει προβλήματα.
Ο αγώνας αντοχής (22 χιλιόμετρα) αποτελούσε το μεγαλύτερο εμπόδιο για το Χείρωνα, που κατάφερε ωστόσο να δικαιώσει την προσπάθεια της ομάδας τα τελευταία χρόνια.
Μεγάλη ικανοποίηση επικρατεί και από τη συμμετοχή της ομάδας στα στατικά αγωνίσματα. Παρά το γεγονός πως η ομάδα συμμετείχε για πρώτη φορά σε Class1, κατάφερε να γυρίσει πίσω στην Ελλάδα με ένα τρόπαιο στις αποσκευές της, αυτό της πρώτης θέσης στο Επιχειρηματικό Πλάνο.
Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς ότι καταφέραμε να ανεβάσουμε την Ελληνική σημαία στο βάθρο της Ιταλίας μπροστά σε πανεπιστήμια από όλο τον κόσμο. Πολύ καλή και η παρουσία της ομάδας στην ανάλυση κόστους, λαμβάνοντας την 4η θέση. Επίσης, παρά τη 30ηθέση στο αγώνισμα της σχεδίασης, η ομάδα δέχτηκε πολύ θετικά σχόλια από τους κριτές.
Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα μηχανικού της Ferrari, ο οποίος χαρακτήρισε το Χείρωνα ως ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα ομάδας που αγωνίζεται για πρώτη φορά σε επίπεδο Class 1.
Όλη αυτή η προσπάθεια, όμως, θα ήταν αδύνατο να ολοκληρωθεί χωρίς τη συνεισφορά των χορηγών. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για ακόμη μία φορά τις επιχειρήσεις και κυρίως τους ανθρώπους που πίστεψαν σε εμάς και θέλησαν να μας βοηθήσουν παρά τη δυσμενή οικονομική κατάσταση. Πλέον η ομάδα γυρίζει σελίδα, καθώς πολλά από τα παλιά μέλη θα δώσουν τη θέση τους σε νέα για να συνεχίσουν το έργο της ομάδας, να βελτιώσουν το Χείρωνα και να συνεχίσουν να εκπροσωπούν την Ελλάδα και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας σε παγκόσμιους διαγωνισμούς.