Πηγή: www.orbi.gr
Όποιο κι αν είναι το αντικείμενο της δουλειάς σου, η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί ένα απ’ τα σημαντικότερα κεφάλαια. Ως ελεύθερος επαγγελματίας χρειάζεται να επικοινωνείς καθημερινά με νέους και παλαιότερους πελάτες σου. Γι’ αυτό και παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει κάποια απ’ τα σημαντικότερα βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να βελτιώσεις τη σχέση με τους υπάρχοντες πελάτες σου, αλλά και να επεκτείνεις το πελατολόγιό σου.
1. Επικοινώνησε με τους πελάτες σου
Πολλές φορές είναι πιθανό οι πελάτες σου να αντιμετωπίζουν προβλήματα στη χρήση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σου. Σ’ αυτήν την περίπτωση προτίμησε την τηλεφωνική επικοινωνία, καθώς οποιαδήποτε άλλη επικοινωνία δεν μπορεί να τους καλύψει πλήρως. Για παράδειγμα, αν επικοινωνείς με κάποιον πελάτη σου μέσω email υπάρχει η πιθανότητα να μην κατανοήσεις ακριβώς τις ανάγκες και το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ή να ανταλλάξετε πολλά emails χωρίς ουσιαστικά να επιλυθεί το πρόβλημα.
Αντιθέτως, μέσω τηλεφώνου μπορείς να αναπτύξεις καλύτερα τις διαπροσωπικές σχέσεις, καθησυχάζοντάς τον για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίζει. Επιπλέον, όταν σκοπεύεις να καλέσεις κάποιον απ’ τους πελάτες σου ίσως χρειαστεί να απαντήσεις κάποιες απορίες του ή μπορεί να σου ζητηθούν περαιτέρω πληροφορίες. Γι’ αυτό και η προετοιμασία πριν την κλήση μπορεί να σε βοηθήσει να βρίσκεσαι σε ετοιμότητα και να διευκολύνει την επικοινωνία σας. Να θυμάσαι ότι η καλή επικοινωνία και συνεργασία σου με κάθε πελάτη θα σε βοηθήσει όχι μόνο να χτίσεις δυνατές σχέσεις μαζί του, αλλά και θα ενισχύσει τον επαγγελματισμό σου.