Πηγή: spinningsm.com
Ένα χρόνο πριν, το Facebook ανακοίνωσε ένα νέο τύπο διαφήμισης για τις mobile εφαρμογές του, έχοντας την call to action επιλογή «Install now» για εγκατάσταση των διαφημιζόμενων εφαρμογών. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις οδήγησαν σε πάνω από 145 εκατομμύρια εγκαταστάσεις Android και iOS εφαρμογών. Βέβαια, μία έρευνα έδειξε πως το 66% των χρηστών οι οποίοι εγκαθιστούσαν μία εφαρμογή μέσα από διαφήμιση, τη χρησιμοποιούσαν από 1 έως 10 φορές, κάτι το οποίο το Facebook θέλησε να αλλάξει.
Από σήμερα, οι τύποι διαφημίσεων στις mobile εφαρμογές του Facebook αυξάνονται και πλέον περιλαμβάνουν και τις 7 ακόμη call to action επιλογές: «Open Link», «Use App», «Shop Now», «Watch Video», «Listen Now», «Book Now» και «Play Game».