Πηγή : andro.gr
Tο καλοκαίρι του 2012, στην καρδιά της θερινής ραστώνης, στα κεντρικά της KORRES γεννήθηκε μια νέα ιδέα: το Korres Uni Lab. «Θέλαμε να έρθουμε κοντά στα νέα παιδιά», μας λέει ο ιδρυτής της KORRES, Γιώργος Κορρές. «Να δημιουργήσουμε μια διαδικασία που να τους προσφέρει ουσιαστική εμπειρία, πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες μιας εταιρείας, συνεργασία με επαγγελματίες αλλά και με φοιτητές άλλων σχολών, όπως και τη δυνατότητα μελλοντικής συνεργασίας με την εταιρεία. Για τη δική μας ομάδα, ήταν εξαιρετική ευκαιρία να βάλουμε στο τραπέζι δεδομένα που μας απασχολούν καθημερινά και να ακούσουμε την άποψη της νέας γενιάς. Τι θα ήθελαν π.χ. να δουν στην αγορά, και με ποιο τρόπο, τι θα τους άγγιζε σε επίπεδο digital επικοινωνίας κ.λ.π..».
Μόλις η ιδέα εδραιώθηκε, οι ιθύνοντες της εταιρείας αναζήτησαν σε σχολές της Αθήνας τους φοιτητές που θα στελέχωναν την ομάδα του πρώτου Korres Uni Lab. Φοιτητές από τις σχολές Πάντειος, Αρχιτεκτονική Ε.Μ.Π., Ιατρική, Φαρμακευτική, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τ.Ε.Ι. Γραφιστικής κ.α. κινητοποιήθηκαν, αποστέλλοντας περισσότερες από 400 αιτήσεις στην KORRES. «Αναζητήσαμε φοιτητές με δημιουργικότητα, φρεσκάδα, νέα ματιά», αναφέρει ο Γιώργος Κορρές. «Όταν έφτασαν οι αιτήσεις στα χέρια μας, αποφασίσαμε ότι δεν θα τις χωρίζαμε μεταξύ μας –θεωρήσαμε καλύτερο να δούμε όλοι μας όλες τις αιτήσεις και να ψηφίσουμε. Τα παιδιά που τελικά ήταν μαζί μας, ήταν αυτά που συγκέντρωσαν τα περισσότερα ‘’ναι’’ και μάλιστα αξίζει να αναφέρουμε ότι επιλέξαμε τα ίδια άτομα για τις τοπ πεντάδες ανάμεσα σε 400 αιτήσεις χωρίς να έχουμε μιλήσει μεταξύ μας. Για μένα το πιο σημαντικό είναι ότι θα μπορούσαν σχεδόν όλοι να είναι μέλη της ομάδας –ήμασταν αναγκασμένοι να επιλέξουμε 5-6 παιδιά ανά σχολή, ώστε να μπορούμε να τους αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο, αλλά πραγματικά, αν δεν υπήρχε περιορισμός, θα μπορούσαμε να δουλέψουμε σχεδόν με όλους. Βρήκαμε εξαιρετικά ταλέντα».
Αφού συγκεντρώθηκαν οι 40 φοιτητές που πέρασαν στην τελική φάση, κλήθηκαν να διαλέξουν σε ποια projects του Korres Uni Lab θα συμμετάσχουν. Το πρώτο («New Product Development») ζητούσε από τους συμμετέχοντες νέες ιδέες σχετικά με την παραγωγή προϊόντων της KORRES, το δεύτερο, («Digital Campaign») αφορούσε τον τομέα του ψηφιακού προφίλ της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και το Internet, και το τρίτο («Stores Concept») στόχευε στον εκ του μηδενός σχεδιασμό ενός υποθετικού καταστήματος, αλλά σε έναν υπαρκτό χώρο. Οι φοιτητές μπορούσαν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι και σε δυο projects, και έτσι δημιουργήθηκαν οκτώ ομάδες που δούλεψαν πάνω στους τρεις αυτούς άξονες από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο του 2013, όπου και παρουσίασαν τις τελικές προτάσεις τους σε μια εκδήλωση στο Bios.
Ποιες ήταν όμως αυτές οι προτάσεις; Ο φοιτητής Ιατρικής, Εμμανουήλ Χουσάκος, συμμετέχων της ομάδας του «New Product Development»), που πρότεινε αντισηπτικό χεριών με τσίπουρο και θυμάρι, ξετυλίγει το κουβάρι της εξελικτικής πορείας της ιδέας. «Ψάξαμε στη δική μας καθημερινότητα και σε αυτή φίλων και γνωστών για “κενά” που μένουν ακάλυπτα από την υπάρχουσα αγορά. Ανάμεσα σε αυτά βρήκαμε και το αντισηπτικό χεριών, ένα προϊόν που μέχρι στιγμής δεν έχει τύχει ιδιαίτερης προσπάθειας βελτιστοποίησης –εκτός από μια μειοψηφία εξαιρέσεων– παρά την ολοένα και πιο ευρεία ζήτηση και χρήση του» αναφέρει. «Επιλέξαμε το τσίπουρο για τις αντισηπτικές ιδιότητες της αλκοόλης και για την αγνότητα που εγγυάται το γεγονός ότι είναι κάτι βρώσιμο. Το συνδυάσαμε με το θυμάρι, για τις επιπλέον αντισηπτικές ιδιότητες της θυμόλης και το διακριτικό του άρωμα, καθώς και με εκχυλίσματα αλόης για την απαραίτητη ενυδάτωση των χεριών», καταλήγει.