Categories: Articles

Απονεμήθηκαν τα Marketing Excellence Awards 2013

Πηγή: epixeiro.gr

Είμαστε απόψε εδώ για να βραβεύσουμε τους διακριθέντες σε έναν σημαντικό χώρο όπως αυτός του marketing. Και αυτό είναι η πιο χειροπιαστή απόδειξη πως υπάρχουν ακόμη ανάμεσα μας άνθρωποι που παράγουν νέες ιδέες, νέα προϊόντα και καινοτομικές προσεγγίσεις του πολίτη, τόνισε ο κ. Θανάσης Σκορδάς, Υφυπουργός Ανάπτυξης στην Απονομή των Marketing Excellence Awards, που πραγματοποιήθηκε χθες (8 Οκτωβρίου) στο ξενοδοχείο Athens Hilton.

Ο μοναδικός θεσμός βράβευσης του marketing στη χώρα μας, προκηρύχθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ για τέταρτη φορά και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

Ο θεσμός αυτός αποτελεί ιδιαίτερο σημείο αναφοράς για το χώρο προσεγγίζοντάς τον με σφαιρικό τρόπο και βασίζεται εξ ολοκλήρου σε διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια αξιολόγησης, λαμβάνοντας υπόψη τις πλέον σύγχρονες τεχνικές και τα πιο δοκιμασμένα επιστημονικά εργαλεία στο γνωστικό χώρο του marketing. Στο χαιρετισμό του, ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, κ. Νίκος Ματθαίος είπε «επιδιώκουμε να φέρουμε το marketing στο προσκήνιο, να δείξουμε το ρόλο και τη σημασία του στη λειτουργία μίας επιχείρησης και ενός οργανισμού, να μεταφέρουμε γνώση και εμπειρία στην επιχειρηματική αλλά και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στρατηγικός στόχος και όραμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing της ΕΕΔΕ από την πρώτη κιόλας διοργάνωση του 2007, ήταν τα βραβεία αυτά να αποτελούν τη σημαντικότερη διάκριση για την αριστεία στο πεδίο του marketing στην Ελλάδα, την ανώτατη διάκριση για κάθε marketer».

Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων, των οργανισμών, καθώς και των ανθρώπων του marketing, οι οποίοι αποδεδειγμένα επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στην αγορά, υλοποιώντας καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις marketing. «Τα βραβευμένα cases αποτελούν ένα φωτεινό οδηγό», επισήμανε ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ, κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος. «Και αυτά τα best practices απαιτεί η επιχειρηματική κοινότητα και η οικονομία μας να υιοθετήσουμε, αν θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε. Θα ήθελα να τονίσω με έμφαση πως στην εξίσωση του μάρκετινγκ θα πρέπει να θέσουμε την εξωστρέφεια, την ανταγωνιστικότητα, τη διαφορετικότητα, ώστε να δούμε πόσο σημαντικός παράγοντας είναι για την πρόοδο της χώρας και της πολυπόθητης ανάπτυξης».

Διαβάστε περισσότερα εδώ