Η δημιουργία εμπιστοσύνης ενός πελάτη προς το όνομα μίας επιχείρησης είναι ένας από τους κύριους στόχους του κλάδου του marketing και των επιχειρήσεων, που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό και τη μακροχρόνια επιτυχία μίας επιχείρησης.
Η ανάπτυξη και η ταχύτατη διάδοση των Κοινωνικών Δικτύων, τα έκανε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων παγκοσμίως. Με αυτόν τον τρόπο οι επιχειρήσεις απέκτησαν μία μεγάλη ευκαιρία προσέγγισης όλο και περισσότερων καταναλωτών οι οποίοι ταιριάζουν και στο προφίλ της επιχείρησης και είναι και πιο πιθανόν και να την προτιμήσουν.
Εκτός από την ευκαιρία προσέγγισης, μέσα από την καθημερινή και σωστή παρουσία της επιχείρησης στα Κοινωνικά Δίκτυα, δίνεται και η ευκαιρία για τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα σε αυτήν και τους καταναλωτές του κλάδου όπου δραστηριοποιείται.
Μία από τις πιο επιτυχημένες τακτικές, που μπορούν αν λειτουργήσουν πρόσθετα στη δημιουργία εμπιστοσύνης είναι και η σύνδεση της επιχείρησης με τα πρόσωπα που τη στελεχώνουν.
Ο καταναλωτής είναι πολύ πιο εύκολο να εμπιστευθεί και να συμπαθήσει τελικά τα πρόσωπα μίας επιχείρησης, παρά το όνομα και το λογότυπό της. Θα τα αγαπήσει φυσικά και αυτά, αλλά κυρίως γιατί αποτυπώνεται στο υποσυνείδητό του η θετική γνώμη που έχει σχηματίσει για τα άτομα που κρύβονται πίσω από το όνομα.
Δημιουργήστε στους πελάτες σας (είτε υπάρχοντες είτε υποψήφιους) μία εικόνα «ζεστασιάς» γύρω από την επιχείρησή σας. «Προωθείστε» το γεγονός ότι η επιχείρησή σας δεν είναι το κτίριο και τα γραφεία του, αλλά οι άνθρωποι που ξυπνάνε κάθε πρωί και πηγαίνουν στη δουλειά τους, ώστε να φέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τους πελάτες τους. Και αυτό γιατί οι πελάτες τους τους εμπιστεύθηκαν.
Υπάρχουν μικρές «τεχνικές», οι οποίες μπορεί να φαίνονται ασήμαντες, αλλά δημιουργούν την αίσθηση ότι πίσω από τη σελίδα, πίσω από το e-mail και κυρίως πίσω από την επιχείρηση βρίσκεται ένα πρόσωπο, έτοιμο να προσπαθήσει για το καλύτερο για τον πελάτη του.
Στιγμιότυπα από τις ώρες εργασίας σας.
Χρησιμοποιείστε τις δυνατότητες που προσφέρουν τα Κοινωνικά Δίκτυα, ώστε να προβάλετε στιγμές καθημερινότητας από το περιβάλλον εργασίας σας. Φωτογραφίες από κάποιο party του προσωπικού ή από διάφορα meetings, αποτελούν πολύ καλές πρακτικές.
Προσθέστε το όνομά σας στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Είναι προτιμότερο όταν στέλνετε κάποιο e-mail (newsletter, thank you page για κάποιο registration ή download), να έχετε το όνομά σας και στην υπογραφή σας αλλά και στη διεύθυνσή σας. Το ότι ο αποδέκτης του μηνύματος γνωρίζει από ποιον είναι το e-mail και που μπορεί να απευθυνθεί δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης.
Προσθέστε φωτογραφίες στην “About Us” page της σελίδας σας.
Πηγή Φωτογραφίας: Dingo Marketing Team
Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να μάθουν πληροφορίες για την επαγγελματική σας πορεία, αλλά να γνωρίζουν παράλληλα και ποιο πρόσωπο είναι αυτό για το οποίο διαβάζουν. Όπως λέει και η γνωστή έκφραση: «Μία εικόνα ισούται με 1000 λέξεις.» Εσείς γιατί να αρκεστείτε σε 30 ή 40;
Μην ξεχνάτε ότι ο πελάτης πάνω από την κάθε ανάγκη που μπορεί να τον οδήγησε στην επιχείρησή σας έχει την ανάγκη να σας εμπιστευθεί και να αντιληφθεί ότι είστε οι κατάλληλοι να επιλύσετε όποιο θέμα αντιμετωπίζει. Και η εμπιστοσύνη είναι κάτι που χτίζεται πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις, οι οποίες αποτελούν τα ποιο γερά θεμέλια για τις επιχειρηματικές.