Πηγή: spinningsm.com
Οι στοχευμένες δημοσιεύσεις αποσκοπούν στο να μπορούμε να αποφύγουμε άτομα και επαφές που δεν επιθυμούμε να είναι αποδέκτες των posts που κάνουμε και στο να μπορούμε με μεγαλύτερη μεθοδικότητα να προσελκύσουμε το κοινό που μας ενδιαφέρει.
Για εταιρίες και επιχειρήσεις, το τελευταίο έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού μέσα από το σωστό χειρισμό και επεξεργασία των ρυθμίσεων που προσφέρονται από τη σελίδα του facebook μπορούν να εστιάζουν σε συγκεκριμένο πελατολόγιο που θα τους αποφέρει και τα ανάλογα κέρδη.
Για να περιορίσετε ή να στοχεύσετε τις δημοσιεύσεις σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει την αλλαγή του απορρήτου των δημοσιεύσεων στη Σελίδα σας:
1. Στο πάνω μέρος της Σελίδας, πατήστε Επεξεργασία Σελίδας
2. Επιλέξτε Επεξεργασία ρυθμίσεων
3. Πατήστε Αλλαγή απορρήτου δημοσιεύσεων
4. Επιλέξτε το κουτάκι δίπλα στην επιλογή Αλλαγή απορρήτου δημοσιεύσεων
5. Πατήστε Αποθήκευση αλλαγών
Για να είναι η δημοσίευσή σας ορατή μόνο σε ορισμένα άτομα, πατήστε το αναπτυσσόμενο μενού Δημόσια όταν γράφετε τη δημοσίευση και επιλέξτε Τοποθεσία/Γλώσσα. Πληκτρολογήστε τη χώρα ή τη γλώσσα όσων θέλετε να δουν τη δημοσίευση.