Categories: Articles

Μήπως πρέπει να δείξετε το ανθρώπινο πρόσωπο σας;

Πηγή: www.epixeiro.gr, συντάχθηκε από τον Σωτήρη Κατσέλο

Δεν είναι μυστικό ότι η επικοινωνία, μέσα στα πλαίσια των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί έχει σε μεγάλο βαθμό «απλοποιηθεί». Οι περισσότεροι επιχειρηματίες ζητούν ό,τι θα τους αποδώσει γρήγορα έσοδα, με το μικρότερο δυνατό κόστος παραγωγής.

Η διατήρηση του «κύρους» του brand έχει πέσει σε δεύτερη μοίρα, η αύξηση των πωλήσεων είναι ο πρωταρχικός στόχος. Ειδικά οι μικρότερες επιχειρήσεις που έχουν έτσι και αλλιώς περιορισμένο budget, πρακτικά αφιερώθηκαν στις αυστηρώς προωθητικές ενέργειες.

Όμως ο πόλεμος τιμών και προσφορών, από την φύση του έχει ένα όριο. Χωρίς να παραβλέπουμε την ανάγκη να δίνουμε πραγματικά καλές τιμές και ουσιαστικές προσφορές, παρατηρούμε ότι τελικά ελάχιστες εταιρείες μπορούν πραγματικά να ξεχωρίσουν μόνο με τις τιμές τους και αυτές που το καταφέρνουν, έχουν τον ανάλογο παραγωγικό προσανατολισμό (π.χ. αυτές που προσφέρουν οικονομικά Donuts ή hot dog).

Οι επιχειρήσεις λοιπόν θα πρέπει να δουν ξανά την «μεγάλη εικόνα» στην επικοινωνία. Οι καλές τιμές, όπως είπαμε, σε λίγες περιπτώσεις είναι πραγματικά καλές. Αυτό που παραμένει όμως ως, θλιβερό γεγονός, είναι ότι οι περισσότεροι συμπολίτες μας ζουν τις συνέπειες της κρίσης και πιέζονται έντονα συναισθηματικά. Από την στιγμή λοιπόν, που από ένα σημείο και πέρα είναι αδύνατο να μειώσει άλλο τις τιμές της μια επιχείρηση, χρειάζεται τουλάχιστον να δείξει στην πράξη, συμπόνια και ανθρωπιά.

Διαβάστε περισσότερα εδώ