Πηγή: www.fortunegreece.com
Το ad:tech του Λονδίνου είναι ένα φόρουμ όπου οι άνθρωποι της τεχνολογίας και του marketing συναντούν αυτούς της βιομηχανίας και ανταλλάσσουν ιδέες και απόψεις για το πως μπορούν να συνεργαστούν, με απώτερο σκοπό να πετύχουν στο τέλος της ημέρας τον ένα και μοναδικό τους στόχο: τον καταναλωτή.
Μία ομάδα τεσσάρων Κυπρίων φαίνεται ότι βρήκαν την καλύτερη λύση που δεν αφήνει κανέναν παραπονεμένο, και για αυτό πριν από λίγες ημέρες στον διαγωνισμό για το «next big thing», που επιβραβεύει τις καλύτερες εφαρμογές τεχνολογικού marketing στη Βρετανία, κέρδισαν το πρώτο βραβείο ανάμεσα σε οκτώ εταιρείες.
Πρόκειται για τους Κωνσταντίνο Χρίστου, Γιώργο Ηρακλέους, Γιώργο Μακκούλη καιΠαναγιώτη Παπαγεωργίου, φίλους από το κολλέγιο και τον στρατό, που πολύ πριν πατήσουν τα 30 τους έχουν καταφέρει, μέσω της εφαρμογής τους για κινητά Avocarrot, να συνεργάζονται με παγκόσμιους κολοσσούς, όπως τις Coca Cola, Starbucks, Unilever, Nivea και L’Oreal.