Εικόνα πηγή: www.socialable.co.uk
Μία από τις πρώτες συμβουλές που δίνουμε στους πελάτες μας όταν έρχονται και μας ζητάνε να βελτιώσουμε τη θέση της σελίδας τους στις μηχανές αναζήτησης, είναι να αυξήσουν το περιεχόμενο που έχουν μέσα σε αυτή τη σελίδα.
Μετά και από τις τελευταίες αλλαγές του αλγορίθμου της Google, και μετά την απόφαση της Bing να εντάξει μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησής τη νέα λειτουργία “trusted search” του facebook, καταλήγουμε στα ακόλουθα συμπεράσματα:
1. Όντως ισχύει το γεγονός ότι πλέον “Content is King”.
Το ακούμε και το διαβάζουμε συνέχεια τον τελευταίο καιρό, γιατί αποτελεί μία μεγάλη αλήθεια. Σημαντικό παράγοντα τώρα πια για να έρθουμε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης είναι να δημιουργούμε στη σελίδα μας σπαρταριστό, ποιοτικό και γεμάτο χρήσιμες πληροφορίες περιεχόμενο.
2. Αν σ’ αγαπήσει το κοινό σου, θα σ’ αγαπήσουν και οι μηχανές αναζήτησης.
Εικόνα πηγή: www.jsha.com
Είναι σα να μας λένε: «Εσύ τοποθέτησες κάποιες λέξεις – κλειδιά στη σελίδα σου. Ο κόσμος όμως που ψάχνει για αυτές τις λέξεις, συμφωνεί ότι και όλο το περιεχόμενο της σελίδας είναι σχετικό με αυτές; Αν συμφωνεί, τότε θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί τους και (το πιο σημαντικό) μαζί σου.
Για να μας αγαπήσει όμως το κοινό μας πρέπει επίσης το περιεχόμενο της σελίδας μας να είναι σπαρταριστό, ποιοτικό και γεμάτο χρήσιμες πληροφορίες περιεχόμενο. Ή αλλιώς, αν το περιεχόμενό μας δεν τους προσφέρει αξία, για ποιο λόγο να μας προτιμήσουν.
Έτσι ερχόμαστε πάλι στο συμπέρασμα: Content is King! Σε αυτό το σημείο είναι που προτείνουμε στους πελάτες και τη δημιουργία ενός blog, το οποίο μπορούν να ενημερώνουν με τα τελευταία νέα του κλάδου και της επιχείρησής τους, αλλά και με άλλες απόψεις, που όμως πάλι προσθέτουν αξία στον επισκέπτη τους και δεν τον φορτώνουν με πληροφορίες.
Πολλοί από εμάς μπορεί να φοβόμαστε να πάρουμε την ευθύνη της δημιουργίας ενός blog, γιατί απαιτεί κάποια δουλειά, ώστε να προσφέρεις αυτό το περιεχόμενο και να έχει τη σελίδα σου διαρκώς ανανεωμένη.
Σίγουρα η δημιουργία και η διαχείριση ενός blog έχει μία διαδικασία, όλα όμως διευκολύνονται και γίνονται πολύ ξεκάθαρα, όταν κάνουμε ένα απλό πράγμα. Όταν βάλουμε ένα πρόγραμμα ενημέρωσης και διαχείρισης περιεχομένου.
Για να βάλουμε ένα τέτοιο πρόγραμμα πρέπει να κάτσουμε στην αρχή και να σκεφτούμε:
- Πόσες φορές την εβδομάδα θα χρειάζεται να ανεβάζω κάτι στο blog μου;
- Ποιο ή ποια είναι τα θέματα για τα οποία θέλω να γράφω σε αυτό το blog;
- Πόση ώρα μέσα στην εβδομάδα θα χρειαστώ για να κάνω σωστή και ποιοτική δουλειά.
Στην πρώτη ερώτηση, όπως και στην τελευταία, ισχύει αυτή η αγαπημένη λέξη που οι οικονομολόγοι χρησιμοποιούμε και στις περισσότερες ερωτήσεις: Εξαρτάται… Και έχει βάση και εδώ γιατί κάθε επιχείρηση απευθύνεται σε κοινό με διαφορετικές συνήθειες, το οποίο επισκέπτεται το διαδίκτυο με διαφορετικό ρυθμό μέσα στη μέρα, ή την εβδομάδα.