Πηγή: spinningsm.com
Πως οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα social media;
Οι παρακάτω hot τάσεις αποτελούν τα αποτελέσματα μιας έρευνας στην Αμερική που ανέδειξε τις συνήθειες των χρηστών στα social media και οι περισσότερες από αυτές ισχύουν πλέον και στην ελληνική πραγματικότητα…
Οι τάσεις αυτές είναι ιδιαίτερα χρήσιμες γιατί ανιχνεύουν την καταναλωτική συμπεριφορά και πως αντιδρούν οι επιχειρήσεις.
Η χρήση των social media στην Αμερική πενταπλασιάστηκε συγκριτικά με το 2008.
Γιατί χρησιμοποιούν τα social media όμως; To 89% για να είναι σε επαφή με την οικογένεια και φίλους, 67% για διασκέδαση, 66% για να μάθουν σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες και 48% για λόγους επαγγελματικής δικτύωσης.
Το Twitter συνεχίζει να συγκεντρώνει νέους χρήστες σε εντυπωσιακούς αριθμούς. Το επίπεδο χρήσης ανέβηκε από 69% το 2011 σε 76% το 2012. Το twitter τραβάει σαν μαγνήτης τους νέους χρήστες.
Η έρευνα έδειξε ότι 43% των Αμερικάνων διαβάζουν ή ακούν για tweets κάθε μέρα στα παραδοσιακά media, κάτι που ισχύει και στην Ελλάδα πλέον αν το σκεφτούμε…Ένα ακόμα 16% ακούει αυτόν τον όρο συχνά, αλλά όχι καθημερινά στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο.
Αποδεικνύεται μέσω της έρευνας ότι οι χρήστες των social media ενδιαφέρονται περισσότερο για τα brands από κάθε άλλη φορά. Οι χρήστες που ακολουθούν τα brands έχουν αυξηθεί κατά 17% τα τελευταία δύο χρόνια και κατά 8% από το 2011 μέχρι το 2012. Είναι πολύ πιθανόν αυτό το trend να συνεχιστεί με την ίδια αυξανόμενη τάση.