H ηγέτιδα εταιρεία στην ανάλυση του ψηφιακού κόσμου, comScore, Inc. και η UPS παρουσίασαν την Ευρωπαϊκή Έρευνα UPS Pulse of the Online Shopper™. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάλυση της εμπειρίας, καθώς και τι ζητούν οι διαδικτυακοί καταναλωτές – από την έρευνα, στην αγορά, την αποστολή και τις επιστροφές.
Συγκεκριμένα ερευνά την τάση στην κινητή τηλεφωνία, το αντίκτυπο των social media και την ενσωματωμένη αγοραστική εμπειρία σε φυσικά καταστήματα και online shops – γνωστή και ως omnichannel retailing.
Βάσει των αποτελεσμάτων, οι καταναλωτές επιθυμούν περισσότερες επιλογές στις διαδικτυακές αγορές τους, αυξημένο έλεγχο στο χρόνο παράδοσης των προϊόντων τους, και εύκολους τρόπους επιστροφής. Επιπλέον, χρησιμοποιούν τα social media για να βρουν τις καλύτερες προσφορές, ενώ ζητούν περισσότερες επιλογές αποστολών από τους e-tailers.
Τους προηγούμενους μήνες, η comScore διεξήγαγε έρευνα σε περισσότερους από 5.500 διαδικτυακούς καταναλωτές σε έξι Ευρωπαϊκές χώρες ( Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο) σχετικά με τις συνήθειες και τις εμπειρίες τους στις online αγορές τους, τις παραμέτρους που τους οδήγησαν στο να εγκαταλείψουν τα «καροτσάκια» τους και τους λόγους που θα τους ωθούσαν στο να προτείνουν το διαδίκτυο στους φίλους τους. Η έρευνα επίσης προβάλλει στοιχεία που μπορούν να λειτουργήσουν ενισχυτικά στην αύξηση των πωλήσεων των διαδικτυακών εμπόρων. Για παράδειγμα, 41% των Ευρωπαίων καταναλωτών δήλωσαν πως θα προτιμούσαν να αγοράσουν διαδικτυακά και να παραλάβουν από το κατάστημα, ενώ το 52% θέλει να έχει τη δυνατότητα να αγοράσει διαδικτυακά και να επιστρέψει αντικείμενα στο κατάστημα.
Τα κανάλια της κινητής τηλεφωνίας και των social media, συνεχίζουν να επηρεάζουν τον τρόπο αγορών. Μισοί από τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν smartphone και σχεδόν 60% εκείνων που χρησιμοποιούν tablet πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές, ενώ 44% δήλωσε πως είναι λιγότερο πιθανόν να συγκρίνουν τις αγορές όταν χρησιμοποιούν mobile app του λιανέμπορου, σε αντίθεση με ένα mobile website. Παράλληλα, οι μισοί Ευρωπαίοι καταναλωτές που ερωτήθηκαν έχουν κάνει “like” σε ένα brand στο Facebook, ενώ 86% αυτών δίνουν προσοχή στα updates των λιανέμπορων.
«Οι καταναλωτές στην Ευρώπη και γενικότερα στον κόσμο αυξάνουν τον αριθμό των ψηφιακών σημείων επαφής τους με περισσότερους τρόπους ώστε να μείνουν συνδεδεμένοι με τους αγαπημένους τους διαδικτυακούς πωλητές σε κάθε στάδιο της αγοράς», είπε η Susan Engleson, η διευθύντρια της comScore. «Εκείνο που ξεχωρίζει τον ένα λιανέμπορο από τον άλλο σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι το πόσο καλά ανταποκρίνεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών».