Categories: Articles

«Pinterest» στρατηγικές για επιχειρήσεις

Πηγή: www.advertising.gr

Πως μπορεί το Pinterest να λειτουργήσει και να αξιοποιηθεί σαν εργαλείο ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις;

Mε τους τρόπους με τους οποίους το Pinterest μπορεί να αποτελέσει πηγή ώθησης και εξέλιξης για μία επιχείρηση ασχολούνται τις τελευταίες ημέρες αρκετά ξένα διαδικτυακά media. Αφορμή για τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα στάθηκε η ανακοίνωση της περασμένης Πέμπτης από την πλευρά του Pinterest, πως εκκινεί τη διαδικασία ανάρτησης promo pins τα περισσότερα από τα οποία θα είναι αρχικά δωρεάν. 

Μεταξύ άλλων κατά την ανακοίνωση ο ιδρυτής και CEO του Pinterest, Ben Silberman υπογράμμισε πως οι promo αναρτήσεις επιλέγουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις και όχι πολυεθνικές γιατί το μέσο έχει σαν βασικό στόχο τη διατήρηση του προφίλ απέναντι στους χρήστες του αλλά και την προώθηση του πραγματικού ταλέντου από όπου κι αν προέρχεται. 

Καθώς οι επιχειρήσεις αλλά και οι καταναλωτές δείχνουν πλέον εξοικείωση με το μέσο, θα πρέπει να αναλυθούν οι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει κάποιος να το επιλέξει για να προβάλει τη δουλειά και την επιχείρησή του. Υπάρχουν λοιπόν 4 βασικά ερωτήματα:

Γιατί θα πρέπει μία σύγχρονη επιχείρηση να ενδιαφερθεί για το Pinterest;

Το Pinterest ως μέσο έχει ήδη καταφέρει να αποδείξει έμπρακτα τη δυναμική του στο χώρο της επικοινωνίας και των social media με τα στοιχεία στην περίπτωσή του να μιλούν κυριολεκτικά από μόνα τους. Το Pinterest είναι σήμερα «υπεύθυνο» για το 41% της κίνησης του e-commerce. Χαρακτηριστικό της δυναμικής του Pinterest είναι πως η κίνηση που δημιουργεί αναφορικά με τις πωλήσεις είναι σχεδόν η διπλάσια από αυτή του Facebook. Αυτό φυσικά εάν αναλυθεί δεν είναι παράδοξο, καθώς το ποιοτικό οπτικοποιημένο περιεχόμενο πάντοτε πουλούσε πολύ.

Διαβάστε περισσότερα εδώ