Mε τους τρόπους με τους οποίους το Pinterest μπορεί να αποτελέσει πηγή ώθησης και εξέλιξης για μία επιχείρηση ασχολούνται τις τελευταίες ημέρες αρκετά ξένα διαδικτυακά media. Αφορμή για τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα στάθηκε η ανακοίνωση της περασμένης Πέμπτης από την πλευρά του Pinterest, πως εκκινεί τη διαδικασία ανάρτησης promo pins τα περισσότερα από τα οποία θα είναι αρχικά δωρεάν.
Μεταξύ άλλων κατά την ανακοίνωση ο ιδρυτής και CEO του Pinterest, Ben Silberman υπογράμμισε πως οι promo αναρτήσεις επιλέγουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις και όχι πολυεθνικές γιατί το μέσο έχει σαν βασικό στόχο τη διατήρηση του προφίλ απέναντι στους χρήστες του αλλά και την προώθηση του πραγματικού ταλέντου από όπου κι αν προέρχεται.
Καθώς οι επιχειρήσεις αλλά και οι καταναλωτές δείχνουν πλέον εξοικείωση με το μέσο, θα πρέπει να αναλυθούν οι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει κάποιος να το επιλέξει για να προβάλει τη δουλειά και την επιχείρησή του. Υπάρχουν λοιπόν 4 βασικά ερωτήματα: