Πηγή: suit.gr
Ένα βράδυ λοιπόν που έκανα γνωριμίες στο χώρο του digital, γνώρισα τον Πάνο που είναι στην ομάδα του moosend.
Το moosend είναι μία email marketing πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου στην Ελλάδα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και επάξια ανταγωνίζεται διεθνείς υπηρεσίες αυτού του είδους. Ή για να το πούμε διαφορετικά, κάτι μάλλον καλύτερο από το MailChimp.
Ας το πάρουμε από την αρχή να δούμε τι το καλό έχει:
- αξιόπιστη αποστολή των newsletters γρήγορα
- με άριστο deliverability στο inbox (με spam test)
- προγραμματισμό της καμπάνιας
- διαχείριση της λίστας αποδεκτών (αυτόματο subscribe-unsubscribe, αυτόματη διαγραφή των e-mails που δεν ισχύουν, διαχωρισμός του κοινού σε κατηγορίες, άντρες-γυναίκες κλπ).
- reporting & statistics: Ο διαχειριστής του λογαριασμού βλέπει ανάλυση των e-mails που ανοίχτηκαν, των clicks που έχουν πραγματοποιηθεί, των προωθήσεων, των spam complaints, από ποιους αποδέκτες και σε ποια άρθρα ή links παρατηρούμε καλύτερη ανταπόκριση, από ποιες συσκευές ή λειτουργικά διαβάζεται το Newsletter (mobile vs desktop, iPhone, Android, Outlook etc) ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα ή και τρίμηνο, με εμβάθυνση σε στοιχεία συγκεκριμένων χρηστών, και με δυνατότητα τεσταρίσματος διαφορετικών εκδοχών της ίδιας καμπάνιας