Πηγή: epixeirein.gr, by Vasilis Pappas
Όσοι είσαστε στην αγορά για αρκετά χρόνια θα έχετε παρατηρήσει τις τεράστιες αλλαγές που έχουν συμβεί τα τελευταία 5 έτη. Ο τρόπος που σας βρίσκουν πλέον οι πελάτες σας έχει αλλάξει ριζικά!
Οι μέρες όπου κάποιος άνοιγε τον Χρυσό Οδηγό για να σας ψάξει έχουν περάσει! Άλλοι παραδοσιακοί τρόποι όπως φυλλάδια, εφημερίδες ακόμα και το ραδιόφωνο δεν δουλεύουν τόσο όσο παλιότερα. Ο κόσμος πλέον ξεχωρίζει τι είναι διαφήμιση και νοητικά έχει βάλει μπλόκα!
To Word-of-mouth κατά την προσωπική μου άποψη παραμένει (και θα παραμείνει) η καλύτερη πηγή για νέους πελάτες. Θα πρέπει με κάθε τρόπο να το ενισχύσετε. Εδώ το κλειδί είναι να θυμάστε ότι δεν θέλετε ικανοποιημένους πελάτες! Επαναλαμβάνω: Δεν θέλετε ικανοποιημένους πελάτες. Και αυτό γιατί θέλετε “ενθουσιασμένους” πελάτες που θα μεταφέρουν το μήνυμα σας. Ο ικανοποιημένος πελάτης θα πρέπει να είναι “αυτονόητο” για κάθε επιχείρηση. Ο ενθουσιασμένος πελάτης όμως είναι αυτός που θα ξαναέρθει και θα μιλήσει για εσάς στις παρέες του.
Υποθέτω ότι αρκετοί από εσάς έχετε ήδη ιστοσελίδα, μια σελίδα στο Facebook, twitter και Youtube! Ίσως να έχετε δοκιμάσει SEO για να ανεβάσετε το Site σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google ή έχετε δοκιμάσει Google Adwords και Facebook Ads.
Βεβαίως όλα αυτά δουλεύουν.
Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι: Έχουν δουλέψει τόσο καλά για εσάς ώστε να δείτε αισθητά αποτελέσματα στην επιχείρηση σας;
Ζούμε σε έναν κόσμο σήμερα όπου όποιον και να συναντήσεις στον δρόμο είναι με κάποιον τρόπο συνδεδεμένος στο internet. Οι περισσότεροι διαθέτουν smart-phones, ενώ τα περισσότερα café και δημόσιοι χώροι έχουν free wifi. Πίνουμε τον καφέ μας και ανοίγουμε τα κινητά και τα tablet μας για να σερφάρουμε στο διαδίκτυο, να μπούμε στο Facebook και να κάνουμε τις δουλείες μας.
Κάθε φορά που χρειαζόμαστε κάποιο προϊόν σαν το δικό σας μπαίνουμε στο Google και ψάχνουμε κάποιον να μας βοηθήσει.