Πηγή: www.suit.gr
Το Facebook στοχεύει στο να κάνει τη χρήση του ακόμα πιο εύκολη, λειτουργική και φιλική προς τις εταιρείες, λανσάροντας το καινούριο Facebook for Business hub.
Το Business Guide λοιπόν, περιλαμβάνει ρυθμίσεις, πληροφορίες, ενημερώσεις, case studies και marketing tools τα οποία στοχεύουν στη σαφή και εύκολη διαχείριση των εταιρικών σελίδων και των διαφημίσεων του μεγαλύτερου social network.
Εμφανώς πιο εξελιγμένο από την αρχική του version, η οποία λανσαρίστηκε το 2011, εστιάζει κυρίως στις εταιρείες οι οποίες είναι εντελώς καινούριες στο facebook marketing.
Η κατηγορία Facebook Basics εξηγεί λεπτομερώς το τρόπο δημιουργίας μιας σελίδας, την επιλογή του κοινού και τους τρόπους προσέγγισής του και δίνει συμβουλές για τη δημιουργία έξυπνου και άμεσου περιεχομένου για τα posts/αναρτήσεις και την παρακολούθηση της εξέλιξης αυτών.
Για τους πιο έμπειρους, παρέχονται ακόμη περισσότερα tips και τεχνικές. Από το πώς να λανσάρεται ένα καινούριο προϊόν, πώς να χτίζεται brand awareness μέχρι το πώς μπορούν να αυξηθούν οι online πωλήσεις ενός προϊόντος αλλά και το πώς να μετατραπεί το Facebook traffic σε in-store traffic, σε online πελάτες δηλαδή που θα έρθουν μέχρι το μαγαζί / εταιρεία για να αγοράσουν/καταναλώσουν το εκάστοτε προϊόν.