Πηγή: www.epixeiro.gr
Το Inbound Marketing έχει αποδειχτεί ένα εξαιρετικά αποδοτικό είδος διαφήμισης, κυρίως κατά την εφαρμογή του σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του διαδικτύου.
Βασίζεται στη διαδραστική επικοινωνία της επιχείρησης και των πελατών της, και δεν περιορίζεται στη στείρα και μονόπλευρη πληροφόρηση από πλευράς της επιχείρησης. Ο σκοπός και στόχος αυτής της διαδικασίας είναι η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου το οποίο θα προσελκύσει κοινό στην εταιρία και τα προϊόντα σας.
Με τον όρο Inbound Marketing εννοούμε κάθε διαδικασία και στρατηγική ενέργεια που ακολουθεί μια επιχείρηση προκειμένου να ωθήσει το κοινό να ασχοληθεί με το προϊόν ή τις υπηρεσίες της.
Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους, δεν επιδιώκει απλά την προβολή και τη συνηθισμένη άμεση διαφήμιση. Αντιθέτως, εκμεταλλεύεται τις σύγχρονες μεθόδους προώθησης και καταφεύγει σε εναλλακτικές τεχνικές «έμμεσης» προώθησης, οι οποίες ωστόσο ενεργούν άμεσα. Για παράδειγμα: Blogging, Social Media, Article Marketing, Search Engine Optimization, Content Marketing κ.α. αποτελούν άκρως αποτελεσματικές τεχνικές προσέλκυσης Inbound Marketing.
Το Inbound Marketing επενδύει στην δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους πελάτες.
Έρευνες έρχονται να επιβεβαιώσουν την δυναμική του Inbound Marketing καθώς φαίνεται πως οι πελάτες είναι πέντε φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν που βρήκαν μέσω μιας οργανικής αναζήτησης, παρά μέσα από άμεση διαφήμιση π.χ. ένα διαφημιστικό banner.
Ο σχεδιασμός στρατηγικής Inbound Marketing καταδεικνύεται απαραίτητος. Αφενός είναι εντυπωσιακά τα αποτελέσματα των σύγχρονων μεθόδων προώθησης, αφετέρου οι παραδοσιακές τεχνικές άμεσης προσέγγισης πελατών έχουν φτάσει σε σημείο κορεσμού. Τα κύρια πλεονεκτήματα είναι τα εξής: