Event marketing. Οδηγός Bήμα – Bήμα!

    Από: Startup Team

Πηγή: www.marketingconsultant.gr

Το event είναι ένας πρακτικός τρόπος να φέρετε σ’ επαφή νέους και υποψήφιους πελάτες, τις οικογένειές τους και τον κοινωνικό τους περίγυρό με την επιχείρησή σας και να ακουστεί το όνομα της. Μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο στρατολόγησης αλλά κυρίως αναγνωρισιμότητας στην τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείστε. Εμπλέξτε όλες τις ομάδες που υπάρχουν στην επιχείρησή σας: διοίκηση, προσωπικό και προμηθευτές για την επιτυχία του event σας! Έτσι η εμπειρία του νέου: πελάτη θα είναι ολιστική. Οι βασικές εγκαταστάσεις της επιχείρησης θα πρέπει να φανούν και οι υπηρεσίες σας είναι σημαντικό να τονιστούν.

Αν το σκεφτείτε καλά, ένα event, μπορεί να το παρακολουθήσει κάποιος για:

  • να δει και να αξιολογήσει την επιχείρησή σας
  • να επιβεβαιώσει ή να αλλάξει την άποψη του για εσάς και την επιχείρησή σας
  • να σας ενισχύσει (φίλοι και γνωστοί με την παρουσία τους)
  • να επιβεβαιώσει τους λόγους για τους οποίους σας έχει ήδη επιλέξει (υπάρχοντες πελάτες)
  • να γνωρίσει τι καινούριο ετοιμάζετε για τους επόμενους μήνες

Όταν δημιουργούμε ένα event, πάντα στοχεύουμε στο να συζητηθεί και να δημιουργήσει έντονο buzz στην τοπική κοινωνία. Για να έχει επιτυχία ένα event πρέπει να ακολουθηθούν συγκεκριμένα βήματα, και να επενδυθεί ένα ποσό για την επικοινωνιακή του υποστήριξη. Ο στόχος είναι ένας: να έρθει ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ & NA ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ!

ΠΡΙΝ ΤΟ EVENT:

Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να δημιουργήσετε flyers τα οποία θα μοιράσετε με εντυποδιανομή στην περιοχή σας. Ακόμα μπορείτε (στους ίδιους κώδικες και concept του flyer σας) να ετοιμάσετε αφίσες μεγέθους Α3 και να τις τοποθετήσετε σε σημεία ενδιαφέροντος όπως: Super Markets κ.α. Επιπρόσθετα, μπορείτε να δημιουργήσετε συνέργειες με άλλες τοπικές επιχειρήσεις. Το μυστικό είναι να εμπλέξετε την τοπική κοινωνία ώστε να αισθάνονται μέρος του event και να το προωθήσουν και αυτοί με τον δικό τους τρόπο. Ειδικότερα, οι επιχειρήσεις της περιφέρειας μπορούν να προβληθούν σε τοπικές εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο και τηλεόραση καθώς το κόστος εκεί είναι προσιτό και η απόδοση είναι αρκετά αποτελεσματική.

Διαβάστε περισσότερα εδώ