Categories: Articles

Λανσάρισμα προϊόντος και online στρατηγική

Πηγή: www.suit.gr

Είστε έτοιμοι να λανσάρετε ένα νέο προϊόν στην αγορά, αλλά θέλετε λίγο πριν το λανσάρισμα του προϊόντος να δημιουργήσετε buzz, ώστε ο κόσμος ν’ αρχίσει αρχικά να το γνωρίζει (δημιουργία awareness), στη συνέχεια μέσω της γνωριμίας ν’ αρχίσει να το αναζητά και τέλος να το αγοράσει (generate leads).

O καλύτερος τρόπος λοιπόν για να δημιουργήσετε το πρώτο buzz (πριν ακόμα γίνει το launch του προϊόντος) είναι η δημιουργία μιας digital καμπάνιας, η οποία θα έχει ως στόχο την ενεργοποίηση και τη συμμετοχή, όσο το δυνατόν περισσότερων fans.

Παρακάτω θα δούμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για το  launch ενός νέου προϊόντος, online.

1. Βρείτε το σωστό insight

Αναρωτηθείτε τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό το νέο προϊόν, σε ποιους απευθύνεται και βασιστείτε πάνω σε  trends της αγοράς, για να δημιουργήσετε μια καμπάνια, η οποία εξυπηρετεί το σκοπό σας. Δηλαδή τη γνωριμία του κοινού με το νέο προϊόν.

2. Δημιουργήστε ένα teaser video

Το βίντεο είναι ένα από τα trends της εποχής. Φροντίστε να δημιουργήσετε ένα teaser βίντεο για την καμπάνια που θ’ ακολουθήσει και προωθήστε το, τόσο στο Facebook page του προϊόντος, όσο και με διαφήμιση (Fb ads, Preroll ads ), WOMM.

3. Ξεκινήστε την καμπάνια σας

Αφού έχετε σκεφτεί καλά τι ακριβώς θέλετε να κάνετε, έχετε οργανώσει όλα τα steps, είναι η ώρα να ξεκινήσετε την καμπάνια σας. Φροντίστε η καμπάνια να κρατάει το ενδιαφέρον των fans και να τους δημιουργεί αγωνία, ή έστω επιθυμία να συμμετέχουν για να αποκαλύψουν το νέο προϊόν. Μια πολύ έξυπνη ιδέα ήταν το λανσάρισμα της νέας συσκευασίας Nescafé.

Για να αυξήσετε τους fans που θα λάβουν μέρος, πρέπει οι fans να έχουν καθημερινά ένα συγκεκριμένο action. Πχ για κάθε 100 likes θα αποκαλύπτουμε ένα μέρος της συσκευασίας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ