Πηγή: spinningsm.com
Έχοντας ως δεδομένο ότι ο βασιλιάς σου (περιεχόμενο) είναι προσεγμένο και σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να προσελκύει τους χρήστες στην επιχείρηση σου, πάμε να κοιτάξουμε λίγο και τον τομέα της αναγνωρισιμότητας. Εκεί δηλαδή που τα social media θα έρθουν να αναλάβουν όλο το βάρος της προβολής σου! Αν τα καταφέρεις και χειριστείς τα κοινωνικά δίκτυα με τον σωστό τρόπο μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις. Πάμε όμως να δούμε μερικές συμβουλές και κόλπα με τα οποία η επιτυχία έρχεται ένα βήμα πιο κοντά:
Πρέπει να βρεις το πεδίο δραστηριοποίησης και να συγκεκριμενοποιήσεις το target group σου και να αρχίσεις να επικεντρώνεσαι μονάχα σε αυτό. Και φρόντισε το περιεχόμενο των posts σου να είναι απολύτως σχετικό τόσο με την εταιρεία σου όσο και με τους fans σου. Κανείς δε θέλει να βλέπει στον τοίχο του άστοχες δημοσιεύσεις που δεν τον ενδιαφέρουν.
Ο μοναδικός τρόπος για να πετύχεις περισσότερα likes, comments, retweets και shares είναι το περιεχόμενο να προσελκύει το ενδιαφέρον του χρήστη. Είτε να συμφωνήσει είτε να διαφωνήσει. Και τα δύο είναι πολύ χρήσιμα. Μη ξεχνάς πως κανείς δεν έχει όρεξη να σπαταλήσει την ώρα του στο δικό σου προφίλ. Για αυτό οι δημοσιεύσεις σου πρέπει να είναι απλές, σύντομες και συχνά να συνοδεύονται με κάποια φωτογραφία ή βίντεο
Σε γενικές γραμμές οι καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσεις κάτι είναι από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις 11 το βράδυ και οι χειρότερες από τις 2 τη νύχτα μέχρι τις 7 το πρωί. Στις υπόλοιπες ώρες από την άλλη γίνονται τόσο πολλές δημοσιεύσεις που υπάρχει ο κίνδυνος να χαθείς μέσα στη «μάζα». Από την άλλη πρέπει να παρακολουθήσεις και ποιες ώρες βρίσκονται online οι χρήστες του target group σου.