Η εφαρμογή Greek Deals συγκεντρώνει προσφορές από σχεδόν όλα τα ελληνικά deal sites και τις παρουσιάζει στο χρήστη προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντα του, δίνοντας του μια πληθώρα τρόπων να τις αναζητήσει και να τις αποκτήσει.
Στην BNS PRO κάνοντας μια βόλτα στην ηλεκτρονική αγορά του AppStore και του Google Play, έμειναν απογοητευμένοι από τις ήδη υλοποιημένες λύσεις που τους φάνηκαν δύσχρηστες, άκομψες, χωρίς μεγάλη λειτουργικότητα και στερούνταν την ικανοποίηση των χρηστών που τις βαθμολογούσαν συνεχώς αρνητικά. ‘Έτσι αποφάσισαν να φτιάξουν μια εφαρμογή που και αυτοί αλλά κατά βάση ο κόσμος θα ήθελε και θα του άρεσε να χρησιμοποιεί καθημερινά.
Οι προσφορές, που είναι και αυτό που θέλει να δει ο χρήστης εμφανίζονται στην κύρια οθόνη με το άνοιγμα του app, μαζί με βασικές πληροφορίες όπως η τιμή, το ποσοστό έκπτωσης και η δημοτικότητα τους. Προκειμένου ο χρήστης να επιλέξει τα είδη προσφορών που τον ενδιαφέρουν δεν έχει παρά να σύρει το παράθυρο δεξιά εμφανίζοντας την οθόνη επιλογών. Από εκεί μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πολλές κατηγορίες προσφορών, πόλεις και σειρά εμφάνισης. Επιστρέφοντας στην κύρια οθόνη πάλι και οι προσφορές που θέλει να δει φορτώνονται, προσαρμοσμένες πια στα ενδιαφέροντα του.
Μερικές φορές όμως δεν αρκεί η τιμή μιας προσφοράς, ή η δημοτικότητα της. Μερικές φορές το κριτήριο είναι η απόσταση. Για παράδειγμα, μερικές φορές θέλουμε να πεταχτούμε κάπου δίπλα για να φάμε φτηνά, έτσι στα γρήγορα! Από την άλλη, μερικές φορές θέλουμε να κάνουμε ένα ταξίδι όσο πιο μακριά γίνεται, έτσι για να ξεσκάσουμε. Στο Greek Deals ο χρήστης μπορεί με ένα άγγιγμα να δει τις προσφορές στο χάρτη και να επιλέξει βάσει αυτού. Αρκεί ένα σπρώξιμο της οθόνης στα αριστερά και εμφανίζεται ο χάρτης των προσφορών.
Επιλέγοντας μια προσφορά, ο χρήστης έχει την επιλογή να τη μοιραστεί με τους φίλους του στα γνωστά πια σε όλους μας κοινωνικά δίκτυα ή να τη στείλει με μήνυμα ή email, να πλοηγηθεί στο σημείο προσφοράς με την εφαρμογή χαρτών της συσκευής του, και φυσικά να την αγοράσει. Θεωρώντας πως η άμεση αγορά μιας προσφοράς είναι συνήθως κάτι μη-θεμιτό από τους χρήστες, καθώς αυτό συνεπάγεται login/register στο deal site, εισαγωγή και επαλήθευση πιστωτικής κάρτας και ένα σωρό άλλα βήματα που δεν βολεύει καθόλου να γίνουν στη μικρή οθόνη ενός κινητού. Έτσι δίνεται στο χρήστη η επιλογή να στείλει τη προσφορά στο email του για να τη δει και να την αγοράσει όταν βρεθεί μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του, που θα είναι σαφώς βολικότερο. Ή διαφορετικά, μπορεί να δημιουργήσει μια υπενθύμιση, στην αντίστοιχη εφαρμογή υπενθυμίσεων της συσκευής του.
Τέλος, παρόλο που έχει απλοποιηθεί όσο περισσότερο γίνεται την εμπειρία χρήσης του app, δημιουργήθηκε ένα μικρό tutorial που εξοικειώνει το χρήστη με τις βασικές λειτουργίες και έννοιες, κατά το πρώτο άνοιγμα του. Υποστηρίζεται επίσης ξεχωριστό design για το iPad. Το σύνολο της υπηρεσίας παρέχεται εντελώς δωρεάν, καθώς το business model της δεν βασίζεται σε κέρδη από τον τελικό χρήστη.
Ο συνδυασμός όλων αυτών άγγιξε τον κόσμο, πράγμα που επιβεβαιώθηκε και από το σκαρφάλωμα του app στα charts του AppStore στην κατηγορία του Lifestyle, κάνοντας σταθερή την παρουσία του στo What’s Hot εδώ και αρκετές εβδομάδες.
Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από το iTunes πατώντας εδώ και το Google Play εδώ.