Πηγή: www.reporter.gr, Πάνος Τσαγκαράκης
Τα γνωστά πλέον διεθνώς – λόγω διαδικτύου – συνθήματα μπορεί να λειτουργήσουν εξαιρετικά σαν «inspiring business motives», για μια σειρά συμπεριφορών και πρακτικών για τις επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους.
Και αυτό διότι είναι απλά, αλλά όχι απλοϊκά, κατανοητά και κρύβουν μια σοφία. Αν οι επιχειρήσεις τα υιοθετήσουν θα μπορούσαν να βγουν κερδισμένες. Περνώντας τα μηνύματα αυτά αφενός στα ίδια τα στελέχη και τους εργαζόμενους και αφετέρου στην κοινωνία γενικότερα τότε ίσως καταπολεμήσουν την ανασφάλεια, την αναβλητικότητα και την αποφυγή ανάληψης πρωτοβουλιών, και ίσως τις οδηγήσουν σε πιο παραγωγικές και αποδοτικές στρατηγικές ανάπτυξης.
Ιδού δύο απλά παραδείγματα: ένα για στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων και ένα δεύτερο για επιχειρηματίες εστίασης
Το σύνθημα “Keep Cool” είναι η καλύτερη συμβουλή για όσους αδυνατούν να συγκεντρωθούν με αποτέλεσμα να χάνουν την ψυχραιμία τους, αλλά και για όσους επιθυμούν να δώσουν στον εαυτό τους τη δυνατότητα είτε να αποστασιοποιηθούν και να σκεφτούν με πιο δημιουργικό τρόπο για κάποιο project που έχουν αναλάβει και τα “βρίσκουν” δύσκολα, ή να ζητήσουν βοήθεια. Όπως έχουμε τονίσει στο παρελθόν σε προηγούμενα άρθρα, όταν φτάνει κάποιος σε αδιέξοδο δεν είναι καθόλου ντροπή, ούτε θα τον κατηγορήσει κανείς, αν απευθυνθεί στον προϊστάμενο του και του πεί ευθαρσώς ότι στο project που του ανέθεσε υπάρχουν μερικά σημεία που δεν καταλαβαίνει, με συνέπεια να μη μπορεί να το ολοκληρώσει επιτυχώς. Κάθε άλλο, αυτό δείχνει ότι έχει το θάρρος να μην αφήνει τον εγωισμό του να μπει εμπόδιο στη σωστή και αποτελεσματική ολοκλήρωση ενός έργου, και θέτει ψύχραιμα και ώριμα το καλό της επιχείρησης πάνω από όλα.