Categories: Articles

Μετατρέποντας Τα Emails Σε Πωλήσεις

Πηγή: www.wdf.gr

Για πολλούς από εμάς που έχουμε επενδύσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η οικονομική ύφεση έχει ένα θετικό αποτέλεσμα: ενισχύει και επιταχύνει την online κατεύθυνση του πολιτισμού μας. Χρησιμοποιούμε το Web όχι μόνο για την έρευνα προϊόντων, αλλά και για περιήγηση και αγορά.

Από την άποψη του μάρκετινγκ, η επιτυχία των πωλήσεων online, οφείλεται σε προσφορές και προωθητικές ενέργειες, όπως δωρεάν αποστολή και εκπτώσεις που λήγουν γρήγορα. Αυτά παραδίδονται με την απλή, καθημερινή προσπάθεια των links σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρά τα ζητήματα με το spam, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ακόμα ο πρωταθλητής στις πωλήσεις και προς το παρόν το μέσο μάρκετινγκ για ένα online κοινό.

Επομένως, πολλοί έμποροι είναι σε αναζήτηση του email που θα κάνει τη διαφορά.

Εδώ είναι μερικές απλές, δοκιμασμένες μέθοδοι για να βοηθήσουν και να ενισχύσουν τις εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας. Αυτές οι ιδέες προσφέρουν επιτυχείς προσεγγίσεις και εκτιμήσεις, ανάλογα με το κοινό, την εμπειρία και τις ανάγκες μας.

Επικεντρωνόμαστε στα βασικά του email delivery για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας

Πρώτον, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε το μέσο, στο οποίο στέλνουμε το μήνυμά μας. Αυτό είναι βασικό, αλλά πολλοί marketers και copywriters παίρνουν αυτό το προφανές βήμα για δεδομένο. Συχνά το μέσο marketing καθιερώνεται βασισμένο στις ευκαιρίες, αλλά μπορεί να μην είναι ο σωστός μηχανισμός παράδοσης για το κοινό και τις ανάγκες μας. Ας υποθέσουμε ότι γνωρίζουμε πως το e-mail είναι η καλύτερη κατεύθυνση για την προσφορά μας και για το κοινό που κάνει surfing στο διαδίκτυο. Τώρα ας εξετάσουμε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το email delivery.

Αποστολέας

Κατά τη λήψη e-mail, αυτό είναι το πρώτο σημείο που οι περισσότεροι άνθρωποι κοιτάζουν. Αν είναι μια αξιόπιστη πηγή, από έναν φίλο, από ένα αναγνωρισμένο όνομα, από ένα site που συχνά το επισκέπτονται, οι πιθανότητες να ανοίξουμε το email αυξάνονται κατά πολύ. Αυτός είναι ο λόγος που τα emails συναλλαγών-για να ολοκληρώσουμε μια πώληση, για να κάνουμε open receipt, ή για να γίνουμε μέλος σε ένα site- έχουν τα υψηλότερα ποσοστά από τις επιχειρήσεις. Θεωρητικά, ο δικός μας αποστολέας θα πρέπει να παραμείνει συνεπές σε όλα τα e-mails μας για να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη και ένα μικρό ποσοστό από την ενίσχυση του brand μας.

Subject

Εδώ έχουμε περίπου 50 θέσεις χαρακτήρων που μπορεί αποδυναμώσουν τις προσπάθειές μας. Για να ενθαρρύνουμε τους αναγνώστες να ανοίξουν το email μας, το subject line πρέπει να είναι απλό και αντιπροσωπευτικό του περιεχομένου.

Προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο απλοί και άμεσοι. Για ένα newsletter, ένα subject line όπως ‘Our Dec. Newsletter’ είναι κάτι καλό. Το θέμα εδώ είναι ότι ο αναγνώστης έχει εγγραφεί για ενημερώσεις και θέλει το email μας. Αν είναι δυνατόν, ας κάνουμε το subject line μας να είναι άμεσα συνδεδεμένο με το λόγο που κάποιος εγγράφηκε στη λίστα μας. Εγγράφηκε για να λαμβάνει νέα ή εκπτώσεις;

Εάν μπορούμε να προσωποποιήσουμε και χωρίσουμε σε τμήματα τη λίστα μας, είναι συχνά χρήσιμο να το τοποθετούμε αυτό στο subject line, μαζί με την αίσθηση του άμεσου. Το να βάζουμε προθεσμίες είναι κάτι θετικό. Υπόσχεται αποτελέσματα κάτι σαν ‘Εκπτώσεις μέχρι 31 του Δεκέμβρη’. Αλλά αυτό προϋποθέτει επίσης να καταλαβαίνουμε κάτι για τη σχέση μεταξύ της συχνότητας, τη σχετικότητα, και το κοινό. Μαζί, αυτά τα στοιχεία βοηθούν για να καθοριστεί η επιτυχία μας.

Spam λέξεις-κλειδιά

Κάθε μέσο παράδοσης marketing έχει και κάποιες προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν και με τα e-mail αυτά είναι τα spam. Σαν κειμενογράφοι, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα αποφευχθούν τα φίλτρα spam, με το να αποφύγουμε spam λέξεις-κλειδιά. Αυτό είναι ουσιαστικά μια συζήτηση από πολλές λέξεις με κεφαλαία γράμματα, όπως FREE που επαναλαμβάνεται πολλές φορές, και ακολουθείται από πάρα πολλά θαυμαστικά. Ευτυχώς, ένα αξιοπρεπές σύστημα λογισμικού e-mail προσφέρει αυτοματοποιημένο έλεγχο spam λέξεων-κλειδιών πριν ξεκινήσουμε κάτι.

Τρόπος γραφής email

Αυτό το άρθρο ενημερώνει για τον τρόπο γραφής μας. Αλλά είναι επίσης σημαντικό να εξεταστεί το γενικό στυλ γραφής όσον αφορά αυτό το μέσο. Σύμφωνα με τις περισσότερες δοκιμές, οι άνθρωποι γράφουν σύντομα. Ας κρατήσουμε τα e-mail μας σύντομα και επί του θέματος. Σύντομες λέξεις, με τίτλους, υπότιτλους, call-outs και κουκκίδες για γρήγορη ανάγνωση. Δοκιμάζουμε απλή γλώσσα με ισχυρά όμως ρήματα.

Βελτιωμένα δημιουργικά briefs που οδηγούν σε επιτυχημένες καμπάνιες

Κάθε οργανισμός έχει τη δική του εκδοχή δημιουργικού brief κατά την έναρξη της διαδικασίας. Οι πληροφορίες που απαιτούνται είναι πάντα παρόμοιες. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται πριν αρχίσει η δημιουργική ανάπτυξη: το ακροατήριο, πρόθεση, το μήνυμα, παράδοση. Όμως γιατί μερικά από αυτά τα θέματα διαφήμισης συχνά αγνοούνται ή παρεξηγούνται; Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε μερικά από τα στοιχεία δημιουργικού brief που θα χρειαστούμε για να μετατρέψουμε τα email σε πωλήσεις.

Διαβάστε περισσότερα εδώ