Πηγή: www.blog.dingo.gr
Το καλοκαίρι αποτελεί βασική πηγή πελατών για τον τουρισμό στην Ελλάδα και όπως έχει γίνει κατανοητό, μεγάλο μέρος των πελατών των τουριστικών επιχειρήσεων πρόκειται να προέλθουν φέτος μέσα από το διαδίκτυο.
Η σελίδα μίας τουριστικής επιχείρησης και ειδικά όταν περιέχει και σύστημα κρατήσεων μπορεί να γίνει πολύ περίπλοκη για τον χρήστη. Πρέπει όμως πάντα στον σχεδιασμό της σελίδας μας να διατηρούμε δύο δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου στο μυαλό μας:
Ο χρήστης πρέπει να μπορεί και να φθάνει στον στόχο του μέσα σε 3 κινήσεις, από οποιοδήποτε σημείο της σελίδας κι αν βρίσκεται.
Όσο περισσότερα «εμπόδια» αντιμετωπίζει ένας χρήστης για να δει αυτό που τον ενδιαφέρει, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να αφήσει το δικό μας site και να επισκεφθεί το επόμενο που θα βρει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Υπάρχουν λοιπόν 6 απλά πράγματα, τα οποία πολλές φορές αγνοούμε, αλλά αν τα διορθώσουμε, μπορούν να βελτιώσουν κατά πολύ την εμπειρία των επισκεπτών μας κι έτσι να αυξήσουν κατακόρυφα και τις κρατήσεις για την επιχείρησή μας.
1. Το site δε δείχνει τις τιμές των τουριστικών υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Μέχρι πριν λίγο καιρό, επικρατούσε η άποψη ότι η τοποθέτηση τιμών σε ένα site είναι κάτι προαιρετικό και εξαρτάται από το τι θέλει η επιχείρηση.
Οι ηλεκτρονικές κρατήσεις τουριστικών υπηρεσιών σήμερα αυξάνονται όλο και περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι μεγάλο μερίδιο των πελατών σας βρίσκεται πλέον στην αγορά του διαδικτύου και θα το αποκτήσετε μέσα από εκεί. Μήπως λοιπόν πρέπει να σκεφτείτε καλύτερα και να δώσετε στους επισκέπτες της σελίδας σας τη δυνατότητα ενημέρωσης ή και κράτησης των υπηρεσιών σας μέσα από το site σας;
2. Autosound/ Autoplay:
Δεδομένου ότι αποτελεί μία λειτουργία που με ενοχλεί κι εμένα αφάνταστα, έχω ρωτήσει πολύ κόσμο, για το πώς αισθάνεται, όταν με το που μπαίνει σε ένα site αρχίζει να παίζει μουσική στο παρασκήνιο και δεν έχω λάβει ούτε μία θετική απάντηση. Αντιθέτως, για ορισμένους είναι σοβαρός λόγος να εγκαταλείψουν μία σελίδα και να μεταβούν στην επόμενη.
Αν για εσάς βέβαια το Autosound αποτελεί μία λειτουργία απαραίτητη για τη σελίδα σας, τουλάχιστον τοποθετείστε τη δυνατότητα παύσης της μουσικής αυτής σε εμφανές σημείο για τον χρήστη.
3. Χειροκίνητη εισαγωγή ημερομηνιών κράτησης.
Όπως είπαμε και πιο πριν, όσο πιο εύκολη είναι η διαδικασία κράτησης για έναν πελάτη, τόσο πιο εύκολα θα γίνει και η κράτηση από αυτόν. Οι δύο εικόνες που ακολουθούν εξηγούν καλύτερα γιατί είναι πιο λειτουργικό να έχουμε ένα ημερολόγιο στην επιλογή ημερομηνίας κράτησης